Skaitomiausias tarp vadovų – portalas DELFI

 (34)
Kuris portalas skaitomiausias tarp vadovų? Norint sužinoti atsakymą į šį klausimą, reikia žinoti visus statistinius duomenis ir teisingai juos išanalizuoti.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

„Verslo žinios“ paskelbė straipsnį, kuriame teigiama, kad tarp Lietuvos portalų rubrikų, rašančių verslo tema, skaitomiausias – portalas vz.lt. Šis teiginys grindžiamas auditorijos grupių pasiekiamumu ir tinkamumo indeksu, kurio tikslas – parodyti, ar žinutė pasieks tikslinę auditoriją. Pateikti skaičiai – iš oficialios „Gemius“ statistikos, tačiau įvertinus visus duomenis ir platesnį kontekstą, į išvadas galima pažiūrėti ir kitu kampu.

Vertinant auditorijos grupių pasiekiamumą internete „vz.lt“ skelbiasi pirmaujantis, bet šioje statistikoje lygina visą portalo statistiką, taip pat apimančią rekvizitai.lt duomenis, su kitų portalų verslo rubrikomis. Remiantis tarptautinės interneto tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, palyginus portalų, o ne atskirų rubrikų duomenis, balandį DELFI skaitė daugiau nei 118 tūkst. aukščiausio ir vidutinio lygio vadovų, „15min” – daugiau nei 90 tūkst., „vz.lt” – daugiau nei 87 tūkst., „lrytas.lt” – daugiau 81 tūkst.

Atsižvelgiant į tai, aukščiausio ir vidutinio lygio vadovų tikslinės grupės pasiekiamumas internete balandį DELFI siekė 76,22 proc., „15min” – 58,27 proc., „vz.lt” – apie 56,56 proc., „lrytas.lt” – 52,47 proc.

Kalbant vien apie specializuotas verslo rubrikas, balandį DELFI verslo rubriką vidutiniškai per dieną skaitė daugiau nei 14 tūkst. aukščiausio ir vidutinio lygio vadovų, portalo „lrytas.lt“ verslo rubrika – beveik 7 tūkst., portalo „15min“ verslo rubrika - apie 4,6 tūkst. Visas portalas „vz.lt“ jų pritraukė daugiau nei 12 tūkst.

Tinkamumo indeksas parodo, kiek portale yra tikslinės auditorijos lyginant su rinkos vidurkiu. Vėlgi, didesnis skaičius procentais nereiškia, kad tikslinės auditorijos absoliučiais skaičiais yra daugiau, ką patvirtina ir grafikuose pateikti auditorijos pasiekiamumo skaičiai. Reklamos užsakovams dažnai svarbesnė ne mėnesio, o dienos auditorija, kurią galima pasiekti viename ar kitame portale.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Garso inžinierius iš Estijos: ne parduodame kolonėlės, o jūsų namuose rengiame koncertus (3)

Garso inžinierius iš Estijos Alfredas Vasilkovas daugiau nei 30 metų bando sukurti pačią geriausią garso sistemą visame pasaulyje. Dabar vyras sako, kad jo svajonė pradėjo pildytis.

Du trečdalius Baltarusijos išleistų obligacijų nupirko amerikiečių investuotojai (32)

Didelę dalį euroobligacijų, kurių Baltarusija išplatino po daugiametės pertraukos, nupirko amerikiečių investuotojai.

„JPMorgan Chase“ perspėja: po ilgos tylos laikotarpio laukia dideli svyravimai (4)

Pasaulinėse finansų rinkose neįprastai ilgą laiką buvo fiksuojama santykinė ramybė, ir tai reiškia, kad investuotojai turėtų ruoštis svyravimų laikotarpiui, mano amerikiečių banko „JPMorgan Chase“ ekspertai.

Šią savaitę biržoje didesnio dėmesio sulaukė Šiaulių banko akcijos

„Nasdaq“ Vilniaus biržoje šią savaitę vyravo ramios nuotaikos, aktyviau prekiauta Šiaulių banko akcijomis, kurių perleista daugiau kaip už 750 tūkst. eurų. Iš kitų įmonių tik „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) vertybinių popierių apyvarta buvo didesnė kaip 100 tūkst. eurų.

Braškės ir avietės JK dėl „Brexit“ gali brangti (18)

Braškių, aviečių ir kitų uogų kainos Didžiojoje Britanijoje gali gerokai pabrangti po šalies išstojimo iš Europos Sąjungos, kuomet nutrūks darbo jėgos srautas iš žemyninės Europos šalių, teigiama Britanijos vasaros vaisių augintojų asociacijos (BSF) užsakymu parengtoje ataskaitoje.