Skaitomiausias tarp vadovų – portalas DELFI

 (34)
Kuris portalas skaitomiausias tarp vadovų? Norint sužinoti atsakymą į šį klausimą, reikia žinoti visus statistinius duomenis ir teisingai juos išanalizuoti.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

„Verslo žinios“ paskelbė straipsnį, kuriame teigiama, kad tarp Lietuvos portalų rubrikų, rašančių verslo tema, skaitomiausias – portalas vz.lt. Šis teiginys grindžiamas auditorijos grupių pasiekiamumu ir tinkamumo indeksu, kurio tikslas – parodyti, ar žinutė pasieks tikslinę auditoriją. Pateikti skaičiai – iš oficialios „Gemius“ statistikos, tačiau įvertinus visus duomenis ir platesnį kontekstą, į išvadas galima pažiūrėti ir kitu kampu.

Vertinant auditorijos grupių pasiekiamumą internete „vz.lt“ skelbiasi pirmaujantis, bet šioje statistikoje lygina visą portalo statistiką, taip pat apimančią rekvizitai.lt duomenis, su kitų portalų verslo rubrikomis. Remiantis tarptautinės interneto tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, palyginus portalų, o ne atskirų rubrikų duomenis, balandį DELFI skaitė daugiau nei 118 tūkst. aukščiausio ir vidutinio lygio vadovų, „15min” – daugiau nei 90 tūkst., „vz.lt” – daugiau nei 87 tūkst., „lrytas.lt” – daugiau 81 tūkst.

Atsižvelgiant į tai, aukščiausio ir vidutinio lygio vadovų tikslinės grupės pasiekiamumas internete balandį DELFI siekė 76,22 proc., „15min” – 58,27 proc., „vz.lt” – apie 56,56 proc., „lrytas.lt” – 52,47 proc.

Kalbant vien apie specializuotas verslo rubrikas, balandį DELFI verslo rubriką vidutiniškai per dieną skaitė daugiau nei 14 tūkst. aukščiausio ir vidutinio lygio vadovų, portalo „lrytas.lt“ verslo rubrika – beveik 7 tūkst., portalo „15min“ verslo rubrika - apie 4,6 tūkst. Visas portalas „vz.lt“ jų pritraukė daugiau nei 12 tūkst.

Tinkamumo indeksas parodo, kiek portale yra tikslinės auditorijos lyginant su rinkos vidurkiu. Vėlgi, didesnis skaičius procentais nereiškia, kad tikslinės auditorijos absoliučiais skaičiais yra daugiau, ką patvirtina ir grafikuose pateikti auditorijos pasiekiamumo skaičiai. Reklamos užsakovams dažnai svarbesnė ne mėnesio, o dienos auditorija, kurią galima pasiekti viename ar kitame portale.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

„Google“ ir „Facebook“ apmovusio lietuvio schema: reguliariai pervesdavo daugiamilijonines sumas (19)

Vilniaus apygardos teismas atmetė dar vieną Evaldo Rimašausko, kuris jis įtariamas iš dviejų JAV tarptautinių kompanijų sukčiaujant išviliojęs 100 mln. dolerių (beveik 91,5 mln. eurų), skundą dėl kardomojo suėmimo pratęsimo.

Registrų centro vadovo postu susidomėjo 19 pretendentų (7)

Kitą savaitę turėtų paaiškėti naujasis Registrų centro vadovas – konkursu į šias pareigas susidomėjo 19 pretendentų, pateikusių paraiškas.

„Google“ ir „Facebook“ pripažino patyrusios 100 mln. dolerių žalą dėl lietuvio veiksmų (86)

JAV interneto milžinės „Google“ ir „Facebook“ pripažino patyrusios 100 mln. dolerių (91,5 mln. eurų) žalą dėl kompiuteriniu sukčiavimu kaltinamo lietuvio Evaldo Rimašausko veiksmų, penktadienį paskelbė britų nacionalinis transliuotojas BBC.

100 mln. dolerių išviliojusio lietuvio aukos - „Google“ ir „Facebook“ (53)

48 metų Evaldui Ramašauskui apgaulės schema pavyko apsimetus vienu garsiu techninės įrangos gamintoju iš Azijos, teigiama teismo dokumentuose. Amerikiečių bendrovių darbuotojus lietuvis įkalbėjo į jo sąskaitas Latvijoje, Kipre ir kitose šalyse pervesti dešimtis milijonų dolerių.

Lietuvės verslininkės poelgis sukėlė šurmulį Danijos žiniasklaidoje (150)

Nedidelį verslą sukūrusi lietuvė Lina Von Bale, turinti vestuvinių suknelių saloną Stenløse, šiomis dienomis sukėlė nemažą šurmulį Danijos žiniasklaidoje.