“Turi būti sudaryta ekspertų komisija, kuri įvertintų ryšių reguliavimo aplinką ir internetinės telefonijos buvimo galimybę”,– teigė Regimantas Liepa, “Neltės” verslo plėtros direktorius.

"Neltė" tvirtina, jog ji neteikė pokalbių internetu paslaugos, o tik prižiūrėjo vienos tuo verslu užsiimančios įmonės techninę įrangą. Nenorėdama gadinti santykių su "Lietuvos telekomu" "Neltė" atsisakė teikti interneto įrangos priežiūros paslaugas.

Praėjusį ketvirtadienį įvykus techniniam gedimui priešgaisrinės tarnybos telefonu “Neltė” persiuntė tarptautinius skambučius. Įmonės vadovo teigimu, gaisrinės telefonu buvo nukreipti pokalbiai internetu. Dėl to "Lietuvos telekomas" laikinai nepriėmė skambučių iš "Neltės" tinklo.

Pasak "Neltės" vadovų, dabartinę padėtį dėl pokalbių internetu paslaugos užprogramavo ydinga praktika, kai valstybės institucijos, atsakingos už Lietuvos ryšių rinkos priežiūrą, vadovas yra ir privačios ryšių įmonės "Lietuvos telekomas" valdybos narys.

"Keletas telekomunikacijų paslaugas teikiančių įmonių ketina kreiptis į Konkurencijos tarybą dėl to, kad yra pažeidžiama konkurencija, kai viena ryšių įmonė turi savo atstovą priežiūros institucijoje, atsakingoje už tos pačios rinkos reguliavimą",– teigė Mindaugas Kirkliauskas, “Neltės” generalinis direktorius.

Jonas Ūsas, Susisiekimo ministerijos Ryšių departamento vadovas, yra ir “Lietuvos telekomo” valdybos narys. Jis tokius “Neltės” veiksmus pavadino “griebimusi šiaudo”.