„Procter&Gamble“ kainų didinimą aiškino tuo, jog produkcijos žaliavas perka užsienyje, o jos nukenčia nuo valiutų svyravimų, žurnalistams teigė grupės „Diksi“ atstovė Jekaterina Kumanina. Jos teigimu, didmeninės produkcijos kainos pradėjo kilti dar 2014 metų gruodį. Tuomet produkcija pabrango 10 proc.

„Diksi“ patikslino, kad dar nepriėmė sprendimo, ar sutiks su naujomis sąlygomis, ir šiuo metu veda derybas su įmone. „Metro C&C“ atstovas žurnalistams pranešė, kad jo bendrovė taip pat veda derybas. „X5 Retail Group“ ir „Auchan“ nuo komentarų susilaikė. Pati „Procter&Gamble“ taip pat nieko nekomentuoja, rašo newsru.com.

Jei kainos vis dėlto padidės, tuomet sauskelnės „Pampers active baby“, vyrų skutimosi reikmenys ir moterų higienos priemonės „Always“, „Descreet“, „Naturella Ultra“, „Tampax“ ir „Old Spice“ gali pabrangti 49,9 proc. Skalbimo miltelių „Tide“, „Ariel“ ir „Mif“ kainos padidės 29,9 – 49,9 proc., o muilas „Safeguard“ ir „Camay“ pabrangs 29,9 proc., rašoma pranešime.

Vasario 3 dieną Rusijos ministras pirmininkas Dmitrijus Medvedevas, nurodęs Sveikatos ministerijai sukaupti vaistų atsargų, pareiškė, kad medicininių preparatų kainos šalyje gali didėti dar 20 proc. Darbinės išvykos į Ufą metu D. Medvedevas surengė posėdį dėl svarbiausių antikrizinių veiksmų sveikatos apsaugos srityje ir patikrino kainas vietos vaistinėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (276)