Lorein Stevenin (Lorraine Stevenin), UAB "Unicom Baltic" prezidentė, tvirtina, kad nuo sausio mėnesio, pradėjus kalbėti apie ketinimus uždrausti tabako reklamą, užsakovai nesireklamuoja, o laukia, kol padėtis išaiškės.

"Rezervavome vietas tabako reklamos kampanijoms ir, ko gero, taip praradome naujų potencialių klientų",– neapibrėžta padėtimi piktinasi p. Stevenin ir tikina, jog nuo sausio iki birželio 15 d. bendrovė neteks apie 1 mln. Lt.

Be to, nuogąstaujama, jog tabako reklamos užsakovai šiemet sumažins reklamai skirtą biudžetą.

"Per porą metų tabako reklamos savaime sumažėtų iki 10%, nes atsigaunant ekonomikai lauke po truputį reklamuojami nauji gaminiai",– sako p. Stevenin, tikėdamasi, kad Seimo nariai neuždraus reklamuoti to, ką leidžia pardavinėti.

Reklamos agentūrų "Archartelė" ir "Dvynių ratas Leo Burnett" vadovai tai pat tvirtino, jog kabėdami tarp žemės ir dangaus, negali planuoti ateities.

Estijoje bei Latvijoje, pasak p. Stevenin, jau kelerius metus uždrausta reklamuoti tabako gaminius, tačiau visur gali puikuotis tabako gamintojų prekiniai ženklai.