„Problema - labai nemaloni. „Senukai“ turi lojalumo programą meistrams: gali pasirinkti elektriko, santechniko ar apdailininko planus ir yra surašytos sąlygos bei nuolaidos prekių grupėms. Neseniai pirkau statybinių medžiagų ir buvo pritaikyta nelabai didelė nuolaida, pradėjau nagrinėti, kodėl“, - dėstė į DELFI kreipęsis skaitytojas.

Jis pateikė pavyzdį: pirko statybinius klijus, kuriems pagal pasirašytą lojalumo programos sutartį turėjo būti taikoma 10 proc. nuolaida, tačiau ji buvo paskaičiuota mažesnė.

„Kai paklausiau, kodėl taip yra, niekas negalėjo man atsakyti: neva, kažkas nesuderinta ar neveikia. Matau, kad mažmeninė klijų kaina yra 5,61 euro, o aš sumokėjau 5,25 euro. Nuolaida turėjo siekti 0,53 euro, o siekė 0,36 euro. Žinoma, tai yra viena prekė, kaina - nedidelė, bet šiemet jau esu nusipirkęs prekių už beveik 3 tūkst. eurų, tad man kyla klausimas, kiek nuolaidų man nebuvo priskaičiuota? Jaučiuosi prekybos centro apgautas“, - pasakojo meistras.

Bendrovės „Senukų prekybos centras“ komunikacijos projektų vadovė Aura Mažuolytė DELFI komentavo, kad konkreti situacija yra žinoma.

„Iš tiesų, jo pasirinktai prekei nuolaida nebuvo taikoma, nes tiekėjas nesutiko, kad jo prekės būtų įtrauktos į lojalumo programą. Tokių prekių turime nedaug. Nuolat deramės su tiekėjais, kad mūsų klientams būtų taikomi palankiausi pasiūlymai. Apie tokias išimtis informuojame pirkėjus specialiose atmintinėse. Nuo šiol pasistengsime apie tai klientus informuoti ir asmeniškai, jų nurodytais kontaktais“, - dėstė A. Mažuolytė.

Prekybos centro atstovė primena, kad pirkėjui pastebėjus netikslumų, jie kviečiami kreiptis į „Senukų“ prekybos centre dirbančius didmeninės prekybos vadybininkus, kurie pasiūlys kitų prekių, parduodamų su lojalumo programos nuolaidomis.

„Šioje situacijoje pirkėjas gali rinktis iš kitų klijų, kuriems nuolaida yra taikoma. Tai jis gali padaryti ir dabar – grąžinti įsigytus klijus ir iš gausaus klijų asortimento išsirinkti kitus“, - kalbėjo A. Mažuolytė.

Pasak jos, prekėms, kurios patenka į „Senukų“ lojalumo programos išimtį, lojalumo programos nuolaida negali būti suteikiama.

„Tačiau klientui, kuris priklauso „Urmo“ lojalumo programai, suteikiama teisė grąžinti nepatinkančią prekę originalioje pakuotėje per dvigubai ilgesnį – 30 dienų – terminą“, - komentavo A. Mažuolytė.

„Senukų“ lojalumo programa veikia penkis mėnesius ir, pasak prekybininkų, trikdžių yra nepastebėta.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (160)