"Mes pradėjome statybų darbus 1999 metų spalį ir šiuo metu galime per metus perkrauti 700 tūkstančių tonų naftos, - teigė "Kalningradmorneft" generalinis direktorius Jurijus Kadžojanas. - Per kelis mėnesius mes ketiname padidinti terminalo pajėgumus iki 1,5 milijono tonų naftos per metus, o dar po metų per dvylika mėnesių galėsime perkrauti nuo keturių iki penkių milijonų tonų naftos".
J.Kadžojanas teigė, jog yra labai daug bendrovių, kurias domina galimybės eksportuoti naftą per šį terminalą, kai kurie nori eksportuoti dyzelinį kurą ir dujų kondensatą. "Terminalas taip pat gali būti naudojamas naftos produktų importui", - teigė J.Kadžojanas.
Šiuo metu terminalas turi 20 tūkstančių kubinių metrų naftos rezervuarą, kurio talpa iki projekto pabaigos bus padidinta iki 80 tūkstančių kubinių metrų. Vamzdžiai gali pumpuoti naftą iš 15 geležinkelio cisternų iš karto.
J.Kadžojanas teigė, jog "LUKoil" ketina transportuoti visus 700 tūkstančių tonų naftos, kurias per metus išgauna "Kaliningradmorneft", per naująjį terminalą. Be to, per terminalą bus transportuojama nafta, kuri bus išgaunama kitoje Baltijos verslovėje "D-6", kuri turėtų pradėti veikti nuo 2003 metų.