Lietuvos reklamos rinka sparčiai mažėja

Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, per šių metų devynis mėnesius reklamai skirta 268 mln. litų - tai 8,2 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu (292 mln. litų). Per devynis šių metų mėnesius labiausiai krito išlaidos reklamai per televiziją ir laikraščiuose.
Reklamai per televiziją šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais skirta 144 mln. litų - tai 5,3 proc. mažiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu (152 mln. litų).

Laikraščiai iš reklamos šiemet per devynis mėnesius uždirbo 76 mln. litų - tai 19,2 proc. mažiau nei pernai tuo pat metu.

Padaugėjo lauko reklamos - šiais metais sausio-rugsėjo mėnesiais lauko reklamai skirta 10 mln. litų, o pernai tuo pat metu - 8 mln. litų.

Politinės partijos per devynis mėnesius užėmė penktąją vietą tarp produktų grupių pagal reklamai išleistus pinigus. Rinkimų į savivaldybes ir Seimą metu televizija, spauda (laikraščiai ir žurnalai), radijas ir lauko reklamos agentūros, reklamuodamos politines partijas, uždirbo 6,15 mln. litų.

Televizijoje ir laikraščiuose politinių partijų reklamos buvo daugiausia - televizija iš reklamos uždirbo 2,45 mln. litų, laikraščiai - 2,37 mln. litų. Šių metų gegužę uždraudus tabako reklamą, per devynis mėnesius šio produkto reklamai išleista tik 2,73 mln. litų - 60,6 proc. mažiau nei praėjusių metų sausio-rugsėjo mėnesiais (6,92 mln. litų).

Išlaidos alaus reklamai žiniasklaidoje šiais metais išaugo daugiau kaip du kartus - 1999 metais sausio-rugsėjo mėnesiais šiai reklamai išleista 6,97 mln. litų, o per devynis šių metų mėnesius - 14,19 mln. litų.

Per devynis mėnesius televizija ir laikraščiai iš reklamos surinko 26 mln. litų ma žiau pinigų negu pernai per tą patį laikotarpį.

"SIC Gallup" prognozuoja, kad šiemet dėl tabako reklamos draudimo reklamos rinka praras apie 8 mln. litų.

Didžiausi užsienio reklamdaviai - "Procter &Gamble", "Unilever" - šiais metais televizijos reklamai išleido dvigubai mažiau pinigų negu reklamai buvo skirta 1999 metais. Daugiausia pinigų televizijos reklamai išleidžiantys Lietuvos gamintojai "Kraft Foods" ir "Utenos alus" reklamos biudžetus šiais metais dvigubai padidino.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos priemonių suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, remiamos žiniasklaidos priemonių, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Suomijoje pabėgėliai savo noru dirba už dyką (26)

Suomijos įdarbinimo agentūros inspekcija paviešino faktus, kad nemažai į šalį atvykusių prieglobsčio prašytojų dirba visai be jokio atlyginimo. Dauguma jų daro tai savo noru.

Pasaulinės pensijų sistemos deficitas iki 2050 metų viršys 400 trln. dolerių (19)

Ilgėjant gyvenimo trukmei ir esant žemam pensijų fondų investicijų pajamingumui, lėšų sankaupų deficitas iki 2050 metų pasieks 427,8 trln. dolerių, arba penkis kartus daugiau už dabartinį pasaulinį bendrąjį vidaus produktą (BVP). Tai teigiama naujausioje Pasaulio ekonomikos forumo (PEF) ataskaitoje.

Atleistas „Lietuvos geležinkelių“ Klaipėdos filialo vadovas (18)

Penktadienį iš pareigų atleistas į teisėsaugos akiratį patekęs „Lietuvos geležinkelių“ filialo „Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra“ vadovas Julius Mikšys. Tai BNS pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

Kinijos reformų nepakanka sustabdyti skolos augimą (2)

Kinijos struktūrinės reformos sulėtins šalies skolos naštos augimo tempus, bet jų nepakaks norint skolos didėjimą sustabdyti, pareiškė reitingų agentūros „Moody's“ atstovai, perspėdami apie galimą dar vieną Kinijos skolinimosi reitingo sumažinimą, tuo atveju, jeigu šalies valdžia nesiims priemonių viešosios skolos augimui sustabdyti. Apie tai informuoja „Reuters“.

Vietoje „Marks and Spencer“ – nauji šeimininkai (50)

Čia bus „Huracán Coffee“, skelbia užrašai ant buvusios „Marks and Spencer“ parduotuvės Gedimino pr. langų.