Reklamai per televiziją šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais skirta 144 mln. litų - tai 5,3 proc. mažiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu (152 mln. litų).

Laikraščiai iš reklamos šiemet per devynis mėnesius uždirbo 76 mln. litų - tai 19,2 proc. mažiau nei pernai tuo pat metu.

Padaugėjo lauko reklamos - šiais metais sausio-rugsėjo mėnesiais lauko reklamai skirta 10 mln. litų, o pernai tuo pat metu - 8 mln. litų.

Politinės partijos per devynis mėnesius užėmė penktąją vietą tarp produktų grupių pagal reklamai išleistus pinigus. Rinkimų į savivaldybes ir Seimą metu televizija, spauda (laikraščiai ir žurnalai), radijas ir lauko reklamos agentūros, reklamuodamos politines partijas, uždirbo 6,15 mln. litų.

Televizijoje ir laikraščiuose politinių partijų reklamos buvo daugiausia - televizija iš reklamos uždirbo 2,45 mln. litų, laikraščiai - 2,37 mln. litų. Šių metų gegužę uždraudus tabako reklamą, per devynis mėnesius šio produkto reklamai išleista tik 2,73 mln. litų - 60,6 proc. mažiau nei praėjusių metų sausio-rugsėjo mėnesiais (6,92 mln. litų).

Išlaidos alaus reklamai žiniasklaidoje šiais metais išaugo daugiau kaip du kartus - 1999 metais sausio-rugsėjo mėnesiais šiai reklamai išleista 6,97 mln. litų, o per devynis šių metų mėnesius - 14,19 mln. litų.

Per devynis mėnesius televizija ir laikraščiai iš reklamos surinko 26 mln. litų ma žiau pinigų negu pernai per tą patį laikotarpį.

"SIC Gallup" prognozuoja, kad šiemet dėl tabako reklamos draudimo reklamos rinka praras apie 8 mln. litų.

Didžiausi užsienio reklamdaviai - "Procter &Gamble", "Unilever" - šiais metais televizijos reklamai išleido dvigubai mažiau pinigų negu reklamai buvo skirta 1999 metais. Daugiausia pinigų televizijos reklamai išleidžiantys Lietuvos gamintojai "Kraft Foods" ir "Utenos alus" reklamos biudžetus šiais metais dvigubai padidino.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos priemonių suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, remiamos žiniasklaidos priemonių, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją