Lietuvos reklamos rinka sparčiai mažėja

Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, per šių metų devynis mėnesius reklamai skirta 268 mln. litų - tai 8,2 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu (292 mln. litų). Per devynis šių metų mėnesius labiausiai krito išlaidos reklamai per televiziją ir laikraščiuose.
Reklamai per televiziją šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais skirta 144 mln. litų - tai 5,3 proc. mažiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu (152 mln. litų).

Laikraščiai iš reklamos šiemet per devynis mėnesius uždirbo 76 mln. litų - tai 19,2 proc. mažiau nei pernai tuo pat metu.

Padaugėjo lauko reklamos - šiais metais sausio-rugsėjo mėnesiais lauko reklamai skirta 10 mln. litų, o pernai tuo pat metu - 8 mln. litų.

Politinės partijos per devynis mėnesius užėmė penktąją vietą tarp produktų grupių pagal reklamai išleistus pinigus. Rinkimų į savivaldybes ir Seimą metu televizija, spauda (laikraščiai ir žurnalai), radijas ir lauko reklamos agentūros, reklamuodamos politines partijas, uždirbo 6,15 mln. litų.

Televizijoje ir laikraščiuose politinių partijų reklamos buvo daugiausia - televizija iš reklamos uždirbo 2,45 mln. litų, laikraščiai - 2,37 mln. litų. Šių metų gegužę uždraudus tabako reklamą, per devynis mėnesius šio produkto reklamai išleista tik 2,73 mln. litų - 60,6 proc. mažiau nei praėjusių metų sausio-rugsėjo mėnesiais (6,92 mln. litų).

Išlaidos alaus reklamai žiniasklaidoje šiais metais išaugo daugiau kaip du kartus - 1999 metais sausio-rugsėjo mėnesiais šiai reklamai išleista 6,97 mln. litų, o per devynis šių metų mėnesius - 14,19 mln. litų.

Per devynis mėnesius televizija ir laikraščiai iš reklamos surinko 26 mln. litų ma žiau pinigų negu pernai per tą patį laikotarpį.

"SIC Gallup" prognozuoja, kad šiemet dėl tabako reklamos draudimo reklamos rinka praras apie 8 mln. litų.

Didžiausi užsienio reklamdaviai - "Procter &Gamble", "Unilever" - šiais metais televizijos reklamai išleido dvigubai mažiau pinigų negu reklamai buvo skirta 1999 metais. Daugiausia pinigų televizijos reklamai išleidžiantys Lietuvos gamintojai "Kraft Foods" ir "Utenos alus" reklamos biudžetus šiais metais dvigubai padidino.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos priemonių suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, remiamos žiniasklaidos priemonių, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Melagingas kainų palyginimas sukėlė ažiotažą feisbuke (64)

Pirmadienį socialiniame tinkle „Facebook“ paplito įrašas, kuriame teigiama, kad butelis mineralinio vandens „Vytautas“ Airijoje kainuoja 3 centus, kai Lietuvoje – 2 eurus. Šia klaidinančia informacija, praėjus parai nuo jos paskelbimo, buvo pasidalinę 32 tūkst. vartotojų.

Lietuvos darbdavių nurašytas 40-metis – aukso grynuolis užsienyje (93)

Būdamas 41 metų Linas Budrys pateko į baisiausią savo košmarą: neteko darbo, prasmego skolose ir buvo išspjautas iš darbo rinkos, kaip per senas, rašoma pranešime spaudai.

„INVL Asset Management“ perima „Swedbank papildomos pensijos fondo“ valdymą

Turto valdymo bendrovė „INVL Asset Management“ perima įmonės „Swedbank investicijų valdymas“ pensijų fondo „Swedbank papildomos pensijos fondas“, valdymą.

Dirbate su Rusija? Saugokitės „vienadienių įmonių“ (23)

Nors Rusija 2016 m. ėmėsi valyti registrą nuo neveikiančių kompanijų, vis dar beveik kas dešimta Rusijos įmonė gali būti laikoma fiktyvia, teigia verslo subjektų rizikingumą vertinančios bendrovės „Creditreform Lietuva“ specialistai, remdamiesi savo kolegų iš Rusijos informacija, rašoma pranešime spaudai.

Nepaisant augusio turistų skaičiaus, „Tez Tour“ pajamos mažėjo beveik 5 proc.

Lietuvos kelionių organizatorius „Tez Tour“ praėjusiais metais gavo 48,57 mln. eurų pajamų - 4,7 proc. mažiau nei 2015 metais, kai jos siekė 50,96 mln. eurų.