Vaidas Variavičius, VMG generalinis direktorius, džiaugiasi, jog pirmuosius metus gyvuojančiai įmonei pavyko įsiterpti į Baltijos šalių margarino rinką ir paneigti iki tol vyravusią nuomonę, jog ji per maža, kad būtų prasmės čia statyti fabriką.

1999 m. VMG pasiekė apie 16 mln. Lt apyvartą ir uždirbo 800.000 Lt grynojo pelno.

Anot p. Variavičiaus, VMG strategija visų pirma orientuota į Baltijos rinkas. 27% VMG akcijų valdo majonezo bendovė "Aliejus", 31% – Danijos margarino fabrikas "Dragsbeg", po 20% – Norvegijos finansų įmonė "Melbu" ir Danijos investicinis fondas IO.

Lietuvoje VMG margarinas "Vilnius", pernai vasarą turėjęs apie 14–15% rinkos, šiuo metu valdo per 25% ir yra perkamiausio Lietuvoje margarino prekinis ženklas.

Tarp gamintojų Lietuvos rinkoje ir toliau lyderiauja "Unilever".