Kaip nurodoma bendrovės pranešime spaudai, reaguojant į situaciją, pirmadienį minėtoji paskyra buvo užblokuota. Bendrovė „Lidl Lietuva“ ėmėsi veiksmų, kad užkirstų kelią analogiškiems atvejams ateityje.

„Informuojame, kad „Lidl Lietuva“ kol kas neturi oficialaus puslapio „Facebook“ ir artimiausiu metu aktyvios veiklos socialiniuose tinkluose neplanuoja, – pranešime teigia „Lidl Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Gaižauskienė. – Džiaugiamės, kad virtualioje erdvėje „Lidl“ susilaukia didelio dėmesio, tačiau dedame pastangas, kad žmonės nebūtų apgaudinėjami.“

Konkreti „Lidl“ parduotuvių atidarymo Lietuvoje data nėra skelbiama. Šiuo metu tebevyksta kelių „Lidl“ parduotuvių įvairiuose Lietuvos miestuose statybos bei jų vadovaujančių darbuotojų atranka.

Vėliau bus formuojami parduotuvių kolektyvai.

Pranešime nurodoma, kad „Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. „Lidl“ valdo apie 10 000 parduotuvių tinklą ir per 140 prekių paskirstymo centrų 26 Europos šalyse.

„Schwarz“ įmonių grupės apyvarta 2014 finansiniais metais, lyginant su ankstesniais, išaugo 7 % ir siekė 79,4 mlrd. eurų. Darbuotojų skaičius, lyginant su praėjusiais, išaugo 15 tūkst. ir šiuo metu siekia 350 tūkst.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (60)