Spalio mėnesį "Kalnapilio" apyvarta siekė 5,743 mln. litų, arba buvo 27,3 proc. mažesnė nei 1999-ųjų spalį (7,895 mln. litų). "Nors pardavimai alaus rinkoje padidėjo, alaus kaina krito, ir tai turėjo tiesioginės įtakos apyvartai", teigė "Jungtinio alaus centro" generalinis direktorius Arūnas Jarmolavičius.

"Kalnapilio" trijų ketvirčių neaudituotas grynasis pelnas buvo 3,561 mln. litų, arba tris kartus mažesnis nei pernai tuo pat metu (10,944 mln. litų). Per dešimt mėnesių Panevėžio bendrovė pardavė 3,533 mln. dekalitrų alaus - 3,2 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu, ir užėmė 20,7 proc. Lietuvos alaus rinkos.

"Kalnapilio" akcijos kotiruojamos Nacionalinės vertybinių popierių biržos Oficialiajame sąraše. Antradienį 1 lito nominalios vertės akcijos vidutinė kaina buvo 4,17 lito. Visos biržoje pasiūlytos akcijos yra nuperkamos - rinkoje tikimasi, kad alaus darykla bus parduota naujam šeimininkui. Kontrolinį "Kalnapilio" akcijų paketą valdo Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding".

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją