Grynasis pelnas per finansinius metus, pasibaigusius sausio 31 d., siekė 451 mln. eurų, t. y. gerokai mažiau nei ankstesniu 12-os mėnesių laikotarpiu (628 mln. eurų).

Rinkų analitikai tikėjosi, kad rodiklis sudarys 476 mln. Eurų.

Azijos rinkoje pardavimų apimtys šiuo laikotarpiu sumenko 3 proc., daugiausiai pirkėjų sumažėjo Honkonge ir Makao, pabrėžia "Prada" pirmadienį paviešintoje savo ataskaitoje. Azijos ir Ramiojo vandenyno regionui tenka daugiau nei trečdalis - 35 proc. visų grupės pardavimų, todėl jis laikomas didžiausia "Prada" rinka.

Kitose didžiosiose įmonės rinkose, pavyzdžiui, Europoje, "Prada" pardavimai sumenko beveik 5 proc. Tiesa, nuostolius kiek kompensavo atsigavusi prekyba Šiaurės Amerikoje ir Japonijoje, kur pardavimų apimtys šoktelėjo beveik 8 procentais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)