Prie operacijų parašyta: „sumos atstatymo operacija, neturinti poveikio galutiniam sąskaitos likučiui, įvykdyta dėl banko informacinės sistemos atnaujinimo“, „lėšų pervedimas“ ir „sumos nurašymo operacija, neturinti poveikio galutiniam sąskaitos likučiui, įvykdyta dėl banko informacinės sistemos atnaujinimo: sumos atstatymo operacija vykdoma tą pačią dieną (taip pat atstatant įsiskolinimus, jei tokių buvo)“.

sąskaitos DNB banke išrašas

„Praėjusį savaitgalį bankas vykdė banko informacinės sistemos, kuria yra valdomi verslo procesai, atnaujinimo darbus. Jų metu klientų sąskaitos buvo perkeliamos į atnaujintą banko informacinę sistemą. Jūsų pateiktame sąskaitos išraše ir atsispindi techninė operacija - sąskaitos ir joje esančių lėšų perkėlimas į atnaujintą banko sistemą. Kad klientams būtų aišku, prie sąskaitos paskirties išsamiai buvo aprašyta, kad viena operacija nurašė, o kita užskaitė sąskaitoje turėtą pinigų sumą – nuskaityta ir įskaityta suma visuomet ta pati. Atkreipiame dėmesį, kad kliento sąskaitos numeris nepasikeitė, o galutinis sąskaitos likutis įvykdžius šias abi operacijas nepakito“, - DELFI paaiškino DNB banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento ekspertė Rūta Bložytė - Saghaei.

Anot jos, tai - techninė operacija, o ne sutrikimas. Analogiški pinigų pervedimai buvo atlikti visoms į atnaujintą banko informacinę sistemą perkeliamoms sąskaitoms.

„Dalis klientų sąskaitų jau buvo perkelta į atnaujintą banko informacinę sistemą pirmojo sistemos atnaujinimo etapo metu 2012 metais, šiems klientams šitoks atspindėjimas sąskaitų išraše buvo prieš metus“, - dėstė R. Bložytė - Saghaei.

Banko specialistė paaiškino, jog klientams, pamačiusiems įrašus dėl pinigų pervedimo, papildomai kreiptis į banką nereikia.

„Labai stengėmės, kad išraše klientas jau gautų paaiškinimą dėl šių operacijų, išsamiai aprašydami tų operacijų paskirtį, - sakė R. Bložytė - Saghaei. - Tačiau, jeigu jiems kiltų klausimų, visuomet kviečiame pasikonsultuoti su juos aptarnaujančiais banko vadybininkais arba tiesiog kreiptis į DNB kontaktų centrą.“

Ji viliasi, kad atnaujinta banko informacinė sistema leis bankui plėsti paslaugų spektrą ir gerinti paslaugų kokybę.

Pernai rugsėjį skelbta, jog dėl vykusių DNB banko sistemos pakeitimų bendrovės klientas Vadimas per kelias dienas laikinai neteko maždaug tūkstančio litų. Kreipusis į banką paaiškėjo, kad tai – sistemos bėdos, atsiradusios dėl jos pakeitimo darbų.

Streikavo e-bankininkystė

Penktadienio rytą laikinai buvo sutrikusi DNB elektroninės bankininkystės veikla. Pirmieji sutrikimai pastebėti apie 10.10 val., tačiau per valandą sutrikimai buvo pašalinti.

„Banko elektroninė bankininkystė veikia, galima daryti pavedimus, atsiskaityti už komunalines paslaugas ir naudotis kitomis paslaugomis. Pastebėję, kad šį rytą sistema veikia lėčiau nei įprastai, apie tai informavome klientus per banko internete prisijungimo langą, kviesdami prisijungti vėliau. Šiuo metu sistemos greitis jau yra atstatytas“, - sakė R. Bložytė-Saghaei.

Tačiau DNB banko klientai ir penktadienį popiet skundėsi lėčiau veikusia banko elektroninės bankininkystės sistema.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (126)