Nuo spalio 3 d. juo taps Jaunius Špakauskas, kuris pakeis naujų profesinių iššūkių siekiantį Giedrių Juozapavičių, paliekantį „Maxima grupę".

„Naujieji pokyčiai mūsų komandoje reiškia, jog siekiame dar labiau stiprinti dialogą su visuomene bei įvairiomis interesų grupėmis, kartu norime būti dar atviresniais, teikti daugiau informacijos apie įmonių veiklą tiek Lietuvoje, tiek ir užsienio rinkose. „Maxima Grupė" yra mažmeninės prekybos sektoriaus lyderė regione ir naujajam korporacinių reikalų vadovui tenka atsakomybė ir įpareigojimas prisidėti ne tik prie grupės bendrovių, bet ir viso sektoriaus reputacijos didinimo ir efektyvios komunikacijos strategijos formavimo", - sako UAB „Maxima grupė" generalinis direktorius Alvydas Šustikas.

J. Špakauskas yra sukaupęs daugiau nei aštuonerių metų patirtį korporacinės komunikacijos, politinės rinkodaros ir krizių valdymo srityse.

Prieš prisijungdamas prie „Maxima Grupės", J. Špakauskas komunikacijos agentūroje „VRP Hill+Knowlton Strategies” konsultavo tokias bendroves kaip „Uber", „Vilniaus prekyba", „Mediafon", Suomijos gynybos bendrovė „Patria Group" ir kt.

J. Špakauskas Vytauto Didžiojo universitete yra įgijęs komunikacijos ir informacijos magistro bei politikos mokslų bakalauro laipsnį, taip pat mokėsi Norvegijoje, Vengrijoje, Danijoje.

„Maxima grupė" yra 2007 m. įsteigta kontroliuojančioji bendrovė, valdanti mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje. Šiuo metu grupei priklauso 540 parduotuvės „Maxima X", „Maxima XX", „Maxima XXX", „Aldik" ir „T-Market": Lietuvoje - 235, Latvijoje - 150, Estijoje - 74, Bulgarijoje -51, Lenkijoje - 30. Grupės įmonėse dirba daugiau kaip 31 tūkst. darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)