Elektroniniai bilietai yra miesto visuomeninio transporto sistemos reorganizavimo projekto dalis. Savivaldybės administratoriaus pavaduotojas Petras Morkūnas pažymėjo, jog valdžia tokiam projektui neprieštaraus, kai tokiam atsiskaitymo būdui bus parengta visuomenė.

Elekroniniai bilietai-kortelės patogūs keleiviams. Jie pagreitins ir supaprastins atsiskaitymą, transporto įmonėms bus paprasčiau paskirstyti lėšas už bilietus, nes ši sistema yra skaidri finansinės atskaitomybės požiūriu. Gauta tiksli statistinė informacija leis tiksliau organizuoti transporto srautus.

UAB "Katra" atstovai teigė, jog naujos sistemos įdiegimas Kauno mieste kainuotų iki 4 milijonų litų ir šios investicijos atsipirktų per 1,5-3 metus. Pigiausias elektroninis bilietas kainuotų apie 4 litus. Tačiau popieriniai bilietai vis dėlto turės išlikti nedažnai važinėjantiems viešuoju transportu bei miesto svečiams. Vakarų šalyse, kur keleiviai jau seniai atsiskaito kortelėmis, apie 20 proc. keleivių naudojais popieriniais bilietais.

P.Morkūnas minėjo, jog Kaune komposteriai su "vilko dantimis" jau turėjo būti pakeisti elektroniniais prietaisais, kurie ant bilieto spausdina žymėjimo laiką ir datą. Šie aparatai taip pat gali būti pritaikyti ir elektroninių bilietų-kortelių nuskaitymui. Beje, pasirinkus kontaktines korteles, jas galima pritaikyti atsiskaitymui ir už kitas paslaugas.

Kai Kauno miesto valdžia galutinai nuspręs diegti elektroninių bilietų sistemą, turės būti skelbiamas viešas ir galbūt netgi tarptautinis konkursas. Tai reiškia, kad projektą vykdyti gali būti patikėta nebūtinai UAB "Katra".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją