Įžeidimo auka reikalauja iš „McDonald’s“ kompensacijos ir grasina kreiptis į teismą.

Klientas papasakojo, kad birželio pradžioje užsisakė „McDrive“ nedidelį mėsainį ir mažą porciją gėrimo „Fanta“, bet po 20 minučių laukimo gavo ne tą mėsainį, o vietoje vieno gėrimo – du. Kai jis pasakė, kad užsisakė ne tai, ir paprašė restorano darbuotoją ištaisyti klaidą, išgirdo: „Po velnių, eik š...i!”

Kliento teigimu, merginos jis nepažįsta ir jokios konflikto priešistorės nėra.

Nors praėjus kelioms dienoms restoranas atsiprašė lankytojo, jam šito nepakako, vyriškis nori piniginės kompensacijos. Kokia kompensacijos suma, nepraneša nė jis, nė restoranas.

„McDonald’s“ valdyba Baltijos šalyse patvirtino, kad kliento skundas turi pagrindo. „Sutinkame, kad mūsų darbuotojos elgesys buvo nepriimtinas, nutraukėme su ja bendradarbiavimą“, – sakė „McDonald’s“ marketingo padalinio Baltijos šalyse direktorė Baiba Zakė. Ji pridūrė, jog „remiantis esamais faktais, nemanome, jog reikia siūlyti piniginę kompensaciją“.

B. Zakė patikino, jog restoranų tinklas visomis įmanomomis priemonėmis užtikrins, jog ateityje tokių situacijų nebebūtų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)