Telefoninių informacinių tarnybų paslaugomis, "SIC rinkos tyrimų" duomenimis, kasdien naudojasi 53,5%, spauda – 49,2% tyrime dalyvavusių Lietuvos įmonių. Nuo pastarųjų šaltinių gerokai atsilieka katalogai (25,5%), internetas (21,3%) bei pažįstami (20,7%).

Pagrindinis kriterijus renkantis telefoninę tarnybą – galimybė greitai gauti tikslią informaciją.

Pasak Irmos Valiulienės, "Infomedia" pardavimų direktorės, jų duomenų bazėje saugoma informacija apie daugiau nei 2,2 mln. įmonių iš 41 pasaulio šalies, kitos informacijos ieškoma internete.

"Kompanijos klientams, turintiems interesų kaimyninėse šalyse, siūloma skelbtis Latvijos, Estijos, Baltarusijos analogiškų telefoninių tarnybų duomenų bazėse. Taip "Infomedija" prisideda prie verslo užsienyje plėtros ir verslo ryšių mezgimo",– sako p. Valiulienė.

"Minta Info" bei "Televerslas" suteikia informaciją tik apie Lietuvos įmones.

"Televerslo" bei "Infomedios" klientai gali gauti duomenis, kiek kartų teirautasi apie jų įmonę. "Pagal tokią statistiką įmonių vadovams lengviau spręsti, ar pasiteisino jų vykdoma reklamos kampanija, ar teisingai įgyvendinama verslo strategija",– aiškina p. Valiulienė.

Informacinių tarnybų populiarumą lemia ir platus teikiamų paslaugų spektras. Ypač populiarėjanti "Infomedios" paslauga – teminė verslo informacija faksu leidžia faksu gauti informaciją apie Lietuvos ir užsienio įmones.