„Mūsų tikslas pasirodė per agresyvus“, – sakė antrinės bendrovės „Ingka Holding“ vadovas Goranas Grosskopfas Švedijos leidiniui „Dagens Industri“, informuoja thelocal.se.

„Pardavimai nevyko taip greitai, kaip tikėjomės“, – pridūrė jis.

Tiesa, „Ikea“ neatsisako kito tikslo – plėstis.

„Toliau kuriame mūsų ambicingą strategiją, – rašoma bendrovės pranešime. – Kurdami geresnius produktus, tobulindami esamas parduotuves, atidarydami naujas ir plėsti elektroninės prekybos galimybes, ketiname iki 2020 m. padvigubinti pardavimus, kad „Ikea“ gaminiai taptų prieinami daugiau žmonių.“

„Ikea“ pranešė, kad praėjusių mokestinių metų iki rugpjūčio mėn. pajamos buvo 27,9 mlrd. eurų (96,3 mlrd. Lt), tik 3,1 proc. daugiau nei pernai. 2011–2012 laikotarpiu augimas buvo 9,8 proc. – didžiausias per šešerius metus.

„Ikea“ planuoja kasmetinį 10 proc. augimą, kad 2020 m. pasiektų 50 mlrd. eurų (172,6 mlrd. Lt) ir aiškina, kad dėl natūralių svyravimų augimas rinkose bus nevienodas.

Pernai „Ikea“ įkūrėjas Ingvaras Kampradas sukritikavo kompanijos siekį atidaryti dar 25-ias parduotuves ir pavadino jį per daug ambicingu.

1943 m. įkurta „Ikea“ turi 303-is parduotuves 26-iose šalyse, kuriose iš viso dirba 139 000 žmonių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (84)