„Atsinaujinimas bus kompleksinis: prekių ženklų, stiliaus, interjero, meniu (...) Vartojimas auga, žmonės daugiau lankosi viešojo maitinimo įstaigose, daugiau išleidžia, ieško naujienų, perka išsinešti, gausėja valgančiųjų restorane dienos pietus, stiprėja pusryčių segmentas - vis daugiau žmonių restorane ir pusryčiauja“, - tvirtino įmonės rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius.

Anot jo, šiemet nauji restoranai nebus atidaryti. Interjeras bus pakeistas trijuose „Forto“ restoranuose, tarp jų yra Vilniaus prekybos centruose „Panorama“ ir „Europa“ veikiantys „Fortai“. Interjero atnaujinimams bus skirta 0,6 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)