Savo paskyroje jis pasidalino Briuselyje esančio Europos Komisijos pastato nuotrauką prie kurios su šypsena prirašė: „Nuo rytojaus pradedame dirbti naujame Vyriausybės pastate Karoliniškėse“. Taip pat pridėjo grotažymę „Real is beautiful“.

Per pastarąją parą feisbuke pasirodė gausybė šmaikščių įrašų su šia grotažyme. Taip nutiko paaiškėjus, kad Valstybinio turizmo departamento samdyta bendrovė Lietuvą reklamuoja šiuo šūkiu, tačiau pristatydama pasauliui naudoja nuotraukas, kuriose užfiksuoti vaizdai iš kitų valstybių.

Penktadienį S. Skvernelis prie pradinio feisbuko įrašo papildomai parašė tokią informaciją:

„O dabar rimtai. Dėl „Real is beautiful“. Ryte Ūkio ministerijai duotas pavedimas ištirti tiek šį konkretų pirkimą už 140 tūkstančių eurų – tiek ir kitus jai pavaldaus Turizmo departamento pirkimus.

Laukiu atsakymo, kodėl taip nutiko ir kas už tai atsakingas. Kas nusprendė, jog reklamuoti Lietuvą užsienyje darytomis nuotraukomis yra labai „cool“, kai iš tikrųjų tai ne kas kita, o elementari apgavystė“.

Pats Turizmo departamentas džiaugiasi, kad apie naują Lietuvos šūkį pranešė Pasaulio turizmo organizacija.

„Džiaugiamės, kad šiuos metus Darniojo turizmo metais paskelbusi Pasaulio turizmo organizacija turizmo, siekiančio išsaugoti natūralią gamtinę ir kultūrinę aplinką, principus įžvelgė ir mūsų naujojo turizmo prekės ženklo koncepcijoje. Išties, kviesdami turistus į šalį, kurioje viskas tikra, natūralu ir autentiška, tikimės, kad jie gerbs mūsų gamtą, papročius, vietos bendruomenes“, - pranešime cituojama Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (79)