Nors pastarajame mergina išsirinko svajonių apdarą ir sumokėjo užstatą, likus savaitei iki vestuvių išgirdo, kad toji suknelė jau parduota.

Maža to, salono savininkė ėmė dėstyti, kad jos neva išsirinko visai kitą drabužį, nesutiko atiduoti 100 eurų avanso, o galiausiai paskelbė darbinę veiklą baigianti.

Likus savaitei iki vestuvių ėmė meluoti, kad išsirinko kitą suknelę

„Ji visada Gargžduose turėjo saloną – suknelės kabo, išvaizda normali, todėl mes ir atėjome čia. Tąkart durys buvo užrakintos, tačiau nurodytas telefono numeris ir palikta žinutė: „Jei manęs nėra, skambinkite“.

Galvojame, gal žmogus užsiėmęs, siuva sukneles ar kažką, paskambinome. „Gerai. 21 val. aš būsiu“, – išgirdome sakant. Atėjome kaip į saloną, pasimatavome suknelę, palikome užstatą, tuo viskas ir baigėsi“, – pirmąjį susidūrimą su verslininke prisiminė Vilma.

Kadangi jos dukra gyvena Airijoje, po šio susitikimo ji grįžo ten ir ėmė tvarkyti kitus pasiruošimo vestuvėms reikalus. Į Lietuvą mergina atvyko iki šventės likus savaitei ir nuskubėjo matuotis suknelės, nes buvo pažadėta kiek pakeisti jos ilgį.

„Grįžo iš Airijos su bateliais ir nuėjo matuosis suknelės. Suknelę atneša – nebe ta. Skuduras. Reikėtų ją pamatyti savomis akimis“, – aiškino pašnekovė.

Ji pasidalijo ir aptariamos suknelės nuotrauka. Už jos nuomą buvo paprašyta sumokėti 200 eurų – papildomai 100 eurų, įskaičiuojant užstatą.

Pasiūlyta vestuvinė suknelė

Suknelės nuotraukos neturėjo

Paklausta, ar patikusios suknelės dukra nenusifotografavo, Vilma pripažino, kad tai ir buvo pagrindinė jų klaida.

„Ji mums pareiškė: „Ko Jūs norite? Jūs tokią išsirinkote. Juk Jūs nenusifotografavote“. Ji iš karto tai pabrėžė. Tai reiškia, kad jau stebėjo tai“, – įtarė pašnekovė.

Anot jos, galiausiai paaiškėjo, kad jų išsirinktą suknelę verslininkė jau pardavė.

„Ji man sako: „Jūs tą išsirinkote“. Aš aiškinu: „Ne tą. Na, ar Jūs tuoktumėte dukrą su tokia suknele?“, – pokalbį perpasakojo Vilma.

Užstato neatiduoda

Galiausiai pasiūlytos suknelės ji su dukra atsisakė ir nuskubėjo į kitą vestuvinių suknelių nuomos saloną, kur surado panašiausią į tai, ko norėjo, modelį.

„Buvome susirūpinę, dukrai ir ašaros, ir kita. Ji laukiasi, tai toks stresas buvo... Dar tie skrydžiai iš Airijos. Iš tikrųjų, man jos buvo gaila. Nors guodžiau, kad nesijaudintų, kažkur kažką rasime, tikrai labai stipriai sugadino nuotaiką“, – iki šiol tai atsimindama sunkiai žodžius rinko pašnekovė.

Tiesa, neišspręstas dar liko užstato klausimas.

„Man sakė: „Palaukite to užstato“. Esu žmogiška, sutikau. Na, bet matau, kad nieko nebus. Gal ji pagalvojo, kad išvažiuos dukra į Airiją ir dings viskas taip?“, – svarstė Vilma.

Anot jos, buvo sutarta, kad užstatas bus grąžintas iki birželio 15 dienos, tačiau birželio 21-ąją moters sąskaitoje pinigų dar nebuvo.

Susirašinėjimas su suknelių nuomos salono savininke

Skelbia stabdanti veiklą

Pasikalbėjusi su draugais ir artimaisiais, Vilma tikino išgirdusi ne kokių atsiliepimų apie šią verslininkę, tačiau iki paskutinės minutės tikėjusi, kad užstato sulauks.

„Galvojau, gal žmogui tikrai bėda, neturi tų pinigų, na, palauksime mėnesį. Tačiau matau, kad ir po to mėnesio į kalbas ji nesileidžia. Pasakė: „Aš užsidarau, man nebeįdomu, manęs negąsdinkite“, – sielojosi moteris.

Vilma prasitarė planuojanti dėl šios situacijos kreiptis ir į policiją.

„Aš jai skambinau, prašiau: „Ponia, kada man grąžinsite užstatą?“. Ji man: „Aš neturiu pinigų, negavau alimentų, man vėluoja alga“. Raginau suprasti, kad tai – mano pinigai, mano užstatas, kurio ji net negalėjo išleisti.

Sakau: „Jūs prekiaujate suknelėmis jau nelegaliai, mes nežinojome, kad salonas uždarytas“. Ji: „Tik vieną Jūsų suknelę pardaviau“.

Bet ji buvo minėjusi dar prieš tai kelias pardavusi. Žodžiu, galiausiai ji pasakė, kad vogti neis, jei turės pinigų, juos atiduos ir padėjo telefono ragelį“, – guodėsi ji.

Negalvojo, kad viskas galiausiai baigsis taip

Gargžduose, pašnekovės teigimu, yra tik du vestuvinių suknelių nuomos salonai, žmonės esą draugiški, tad Vilma tikino net negalėjusi pagalvoti, kad viskas taip pasibaigs.

„Nesu iš tų žmonių, kurie nori viešumo, konflikto, bet nuginkluoja, kad aš parodžiau žmogui širdį laukdama užstato, kurį tikrai turėjo grąžinti iš karto, o man dar rengia tokias kiaulystes ir aiškina: „Negąsdinkite manęs, aš nieko nebijau“. Iš jos pusės – tikrai negražu. Lai viskas būna viešai“, – motyvus papasakoti šią istoriją, nurodė Vilma.

Su verslininke šiuo metu ji nebesusisiekia – ši nebekelia jai telefono ragelio.

„Pasirodo salonas jau buvo uždarytas, ji prekiavo nelegaliai“, – naujausiomis žiniomis dalijosi moteris.

Kitame salone merginos išsirinkta vestuvinė suknelė

Pažinties su kliente ginasi

Vilma pasidalijo ir aptariamos verslininkės telefono numeriu. Šiuo kontaktu atsiliepusi moteris, pasiteiravus, ar kalbamės su vestuvinių suknelių nuomos salono savininke, patikino, kad šioje srityje jau nebedirba.

„Kol nebuvome užsidarę, taip“, – taip ji atsakė į klausimą, ar kada prekiavo vestuvinėmis suknelėmis.

Tiesa, moteris kelis kartus pakartojo su Vilma nesusitikusi, esą ji salone nesilankė.

„Žinokite, aš šiuo klausimu nekalbėsiu. Atsiprašau. Geros dienos“, – pokalbį nutraukė ji.

Pataria viską, ką įmanoma, patvirtinti sutartimis

Savo ruožtu šią situaciją pakomentuoti paprašyta vestuvių planuotoja Laura Vagonė DELFI sakė norinti priminti, kad žodžius visuomet reikia patvirtinti sutartimis.

„Nuomos salonų yra visokių – geresnių, prastesnių, saugančių savo vardą, tiesiog bandančių užsiimti verslu, todėl labai svarbu pasirinkti teisingai. Suprantu, tai sudėtinga paprastam žmogui, vestuves rengiančiam kartą gyvenime, ypač, jei nori biudžetinio varianto, neturi neišsenkančių resursų. Todėl tiems, kurie vestuves organizuoja patys, visuomet patariu, kiek įmanoma, su visais paslaugų tiekėjais rašytis sutartis, žymėtis, kas ir kokiomis sąlygomis užsisakoma, numatyti žalos atlyginimą, grąžinimo terminus“, – patarė ji.

Nepaisant to, kad šiuo atveju dokumentai nebuvo pasirašyti, L. Vagonė sakė jokiais būdais nepateisinanti salono savininkės elgesio ir mananti, kad pinigus ji privalo grąžinti.

„Bet, jei pinigai paduodami ir tai niekur neužfiksuojama, tikrai sudėtinga įrodyti, kad buvo sumokėta. Klientas, manau, sunkiai kažką išpeš, tai jau sąžinės reikalas“, – situaciją įvertino pašnekovė.

Laura Vagonė

Nuotakas tenka guosti ir paskutinę dieną prieš vestuves

Anot L. Vagonės, jai, kalbant apie vestuvines sukneles, taip pat yra tekę susidurti su keliais nemaloniais atvejais. Pavyzdžiui, kartą būsima nuotaka prašė, kad nuomojama suknelė nebūtų dėvima iki jos vestuvių, tačiau šventės dieną paaiškėjo, kad šio noro nebuvo paisoma.

„Faktas, kad suknelė per vieną dieną labai nenusidėvi, bet vis tiek...“, – nemalonų atvejį prisiminė ji.

Vestuvių organizatorė pasakojo, kad kartais nutinka ir taip, kad nuotakų lūkesčiai dėl vestuvinės suknelės tiesiog neatitinka realybės.

„Kai kurioms merginoms sunku įsivaizduoti, kokia bus suknelė iš medžiagos gabalo. Tada eigoje pasirodo, kad ji atrodo nebūtinai taip, kaip tikėtasi. Arba nuotraukoje matai vieną vaizdą, o realybėje ar ant tavo kūno ji atrodo kitaip. Tuomet tenka guosti ir ieškoti išeities kartais ir paskutinę dieną“, – darbo subtilybėmis dalijosi L. Vagonė.

Tiesa, ji pripažino, kad tokie atvejai nėra dažni.

Užsienyje nuomotis suknelę nepopuliaru: paaiškino ir kodėl neleidžia daryti nuotraukų

„Tik nuomos salonai yra gana plėšrūs – iš karto pradeda reikalauti avansų, kad suknelė tikrai būtų rezervuota ir panašiai.

Tenka susidurti ir kad fotografuoti suknelių neleidžiama, tačiau nuotakoms aš patariu bent slapta tai padaryti ne tik dėl to, kad vėliau jos turėtų įrodymą, bet kad įvertintų drabužį kitą dieną, pasitartų. Tą kartais patariu – net jei neleidžia, surizikuokite ir nusifotografuokite“, – prasitarė L. Vagonė.

Jos teigimu, fotografuoti suknelių nuomos salonuose dažniausiai neleidžiama, nes bijoma, kad nuotraukos bus parodytos siuvėjams ir klientė nebesugrįš.

„Užsienio šalyse tokie nuomos variantai iš viso nėra populiarūs, nėra tokios praktikos, nuoma yra labai paplitusi tik Lietuvoje“, – sakė ji.

Klausiame jūsų, DELFI skaitytojai, ar esate atsidūrę panašioje situacijoje? Ar teko nusivilti suknelių nuomos salonų suteiktomis paslaugomis? Pavyzdžiui, gauti ne tą rezervuotą ir nekokybišką vestuvinę suknelę? Pasidalinkite savo patirtimi ir patarimais renkantis svarbiausią drabužį gyvenime el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Vestuvinė suknelė“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (255)