Į DELFI redakciją kreipėsi nuolat į Švediją sezoniniam darbui važiuojanti Lina (pavardė redakcijai žinoma – DELFI). Ji pasakojo, kad net ir užsienyje susidūrė su lietuvių „aferizmu“ bei nesiskaitymu.

„Pas mane mašina sugedo, tai nuvariau pas lietuvį taisyti ir vos atgavau aš ją – pasakojo pašnekovė. – Karterį pramušė sūnus ir užkaito variklis. Mums pasakė, kad geriau keisti variklį negu taisyti.“

2005 metų „Opel Zafira“ variklį Lina parsivežė iš Lietuvos.

Ji pasakojo, kad kreipėsi lietuvio Viktoro Žarskaus įmonę „VZ-Bilservice“.

„Sutarėme, kad jis perdės detales ir pajungs. Sakė, kad po dviejų dienų atiduos sveiką, gyvą mašiną ir sutarėme kainą – 3 tūkst. kronų, maždaug 300 eurų“, – teigė lietuvė.

Lina sakė, kad už variklį, kartu su atvežimu, taip pat sumokėjo 300 eurų. Tačiau meistrui taip pat atvežė tepalo ir silikono, kurio reikėjo variklio pakeitimui.

„Visą savaitę aš jam visą laiką skambinau, teiravausi kaip mašina. Man vis pasakojo apie detales, kad ten reikia stūmoklio, neįsideda greičių dėžė ir t.t. Po to atsitiko keistas dalykas, sudėjo variklį ir pasakė, kad kuriasi tik dujomis, nors ten ir dyzelis, stabdžiai neveikia, bėgiai neveikia ir sankaba neveikia – jei norite pasiimkite“, – piktinosi Alytaus rajone pardavėja dirbanti moteris.

Ji teigė, kad nuvažiavusi pasiimti automobilio, pakraupo. „Tepalo nė lašo, sistemoje nei vandens, nei aušinimo skysčio nėra ir jis užkūrė tą variklį – pabuvo dvi minutes“, – sakė Lina.

Šiuo metu „Opel Zafira“ nuvežta pas kitą automobilių meistrą, nors ir V. Žarskui sumokėta 300 eurų.

„Lietuviai Švedijoje vis tiek lietuviais lieka“, – apibendrino DELFI pašnekovė.

Gailisi prasidėjęs

Savo ruožtu V. Žarskus teigė, kad problema buvo Linos parvežtame variklyje.

„Parvežė iš Lietuvos variklį ir nori, kad sutvarkytų, o dar sankaba sujaukta. Jei iš kokio šiukšlyno parvežė, tai taip ir sutvarkau. Lenciūgo nėra, pusės detalių nėra...“ – dėstė automobilių meistras.

Jis Švedijoje gyvena jau 14 metų, įkūręs savo verslą.

„Kol surinkau... Iš pradžių tik pamainiau variklį, pamainiau variklį – sankaba subyrėjo. Tai palauk? Aš dar turiu sankabą sutvarkyti?“ – apie „Opel Zafira“ kalbėjo V. Žarskus.

Jis sakė, kad geriau būtų net neprasidėjęs su tuo automobiliu. „Aš jiems sąskaitą išrašiau, kad tik variklį keičiau ir daugiau nieko nedariau“, – sakė emigrantas.

Pašnekovas tvirtino, kad su švedais tokių problemų nebūna.

„Sakiau, kad tuoj lietuvių pradėsiu purtytis, man užtenka vietinių klientų“, – teigė jis.

„Turiu daug švedų ir man mieliau su jais dirbti. Lietuviai atvažiuoja, dar kainas numuša, kartais būna, kad paskambina ir sako, kad aš pusę variklio jau išardžiau – lengviau tau padariau. Tai atsakau, kad pats išardei, pats ir susirink dabar“, – pasakojo meistras.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (479)