"Eko" ir "Vikonda" parduotuvių tinklas vadinsis "Rimi"

Lapkričo 3 d. UAB "Ekovalda" atidaro pirmąją parduotuvę su "Rimi" ženklu ir planuoja iki kitų metų pabaigos juo pervadinti visą savo tinklą.
Penktadienį Karoliniškėse atidarius 30-čiai metų išsinuomotą "Saturną" bendrovė savo mažmeniniame prekybos tinkle vienys 26 parduotuves. Per kitus metus "Ekovalda" planuoja pakeisti visus savo "Eko" ir "Vikondos" parduotuvių pavadinimus į gerai Skandinavijoje žinomą "Rimi" vardą.

Ponas Krasaitis pasakoja, kad keičiant pavadinimą parduotuvėse bus keičiama įranga, prekių išdėstymas, darbuotojų apranga. Anot jo, iš pradžių keisis kai kurių prekių grupių kainodara, tačiau ir "Eko", ir "Rimi" parduotuvėse ji bus vienoda. VŽ duomenimis, Lietuvoje "Ekovalda" dabar užima iki 10% maisto prekių rinkos ir apie 0,4% ne maisto prekių rinkos.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Lietuviai baiminasi pridaryti nuostolių kaimynams, rodo draudimo apklausa

Padaryti kaimynams žalos ir susigadinti su jais santykius lietuviai bijo kur kas labiau, nei patys patirti nuostolių. Kas trečias Lietuvoje buto ar namo savininkas net nesvarsto apie turto draudimą, jei jo sąlygose nėra numatytas nuostolių kaimynams ir trečiosioms šalims atlyginimas, rodo draudimo bendrovės BTA užsakymu atlikta apklausa.

JAV federalinis atsargų bankas gali „gana greitai“ padidinti palūkanų normas

JAV federalinio atsargų banko (FED) pareigūnai pareiškė, kad jiems gali tekti padidinti palūkanų normas „gana greitai“, jeigu šalies ekonomika išliks stipri, parodė banko posėdžio protokolas.

Valstybinis turizmo departamentas įspėja dėl kelionių pardavimo agento „HotelsNet“

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (VTD) įspėja dėl kelionių pardavimo agento UAB „HotelsNet“ ir jo direktoriaus Liutauro Jonaičio galimai nesąžiningos ir neteisėtos veiklos.

Internetinės prekybos laukia didžiulis proveržis (3)

Manoma, kad netolimoje ateityje internetinė prekyba sulauks dar didesnio proveržio. Z kartos (vaikai, gimę po 2000-ųjų) atstovai turbūt taps itin aktyviais elektroninių parduotuvių klientais. Vis dėlto e. prekybininkams patariama nesnausti, belaukiant, kol būsimi pirkėjai užaugs, bet pratinti internetu pirkti vyresniųjų kartų atstovus, nes šie turi žymiai didesnę perkamąją galią, rašo „Šiaulių naujienos“.

Kavinių savininkus vilioja Amerika

Lietuvos verslininkai mėgina tvirčiau įleisti šaknis už Atlanto ne tiktai eksportuodami savo prekes, bet ir kurdami ten užeigas. Amerikiečiams lietuviai jau siūlo ir kavos išgerti, ir mėsainių suvalgyti, ketvrtadienį rašo „Lietuvos rytas“.