Socialiniuose tinkluose gyventojai dalinasi pastebėjimais, kad problemos dėl tiesioginio debeto prasidėjo dar praėjusio gruodžio viduryje. Kai kuriems gyventojams nebuvo nuskaityti mokėjimai už telekomunikacijos, laisvalaikio paslaugas, taip pat už Kasko draudimą.

Sutrikus automatiniams pinigų nuskaitymams, „pasivyti“ mokėjimus teko pavieniais pervedimais.

Paslaugų tiekėjai ir bankai neneigia esant pavienių atvejų kai nuo el. sąskaitos pinigai nebuvo nurašyti, tačiau tikina, kad dėl to gyventojai netapsią skolininkais.

„Skynet“ internetą tiekiančios grupės „Penki kontinentai“ komunikacijos vadovas Gytis Vincevičius sakė, kad įmonė sulaukusi vieno kito kliento skambučio, dėl to el. sąskaitos paslaugos niuanso, tačiau iš esmės perėjimas pavykęs sklandžiai.

„Iš tikrųjų prieš kurį laiką tiesioginiu debetu besinaudojusius klientus informavome apie numatomus pokyčius dėl perėjimo prie el. sąskaitos paslaugos. Jei ir buvo kokių nors pavienių nesusipratimų, tai tikrai vien dėl to nė vienas klientas netapo skolininku“, – DELFI sakė G. Vincevičius.

Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius teigė, kad yra įmonių, kurios susidūrė su trumpalaikiais nesklandumais išsiunčiant pirmąsias e. sąskaitas savo klientams.

„Tačiau mūsų banko žiniomis, visos įmonės rado būdų, kaip išspręsti susidariusią situaciją, ir pasitelkusios turimas tiesioginės klientų komunikacijos priemones apie tai informuodavo savo klientus, pavyzdžiui, savitarnos svetainėse, interneto svetainėse ir panašiai“, – atsiųstame komentare teigė jis.

Pasak atstovo, mokėtojams kilus klausimų dėl el. sąskaitų pateikimo ar apmokėjimo termino, sumų pirmiausia patariama kreiptis į sąskaitą išrašiusią ir siunčiančią įmonę, tai yra, į paslaugos teikėją.

S. Abraškevičiaus teigimu, gyventojai turėtų atkreipti į kelis dalykus.

„El. sąskaitų automatinio apmokėjimo ir tiesioginio debeto įmokos nurašymo datos gali skirtis. Todėl e. sąskaitos apmokėjimo datą patariame pasitikslinti su paslaugos teikėju, ji taip pat nurodoma ir išrašytoje e. sąskaitoje, kurią galite rasti interneto banke. Tiems mokėtojams, kurie tiesioginiu debetu mokėdavo už kitus asmenis, patariame papildomai pasitikslinti su paslaugų teikėju, ar tokia galimybė išliko ir perėjus prie e. sąskaitų“, – informavo „Swedbank“atstovas.

Prieš kurį laiką DELFI rašė, kad perėjus prie vieningos mokėjimų sistemos SEPA dalis gyventojų ir įmonių patyrė keblumų atsiskaitant su „Sodra“ ir VMI.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)