"Coca-Cola" ir "Microsoft" susigrūmė dėl sosto

 (6)
Naujausi tyrimai rodo, kad gaiviųjų gėrimų bendrovės "The Coca-Cola Company" prekės ženklas "Coca-Cola" artimiausiu metu gali netekti populiariausio prekės ženklo titulo, kuris jai priklausė jau daug metų.
JAV konsultacinės bendrovės "Interbrand" tyrimai parodė, kad netrukus autoritetingiausiu prekės ženklu gali būti pripažinti kompiuterinės įrangos bendrovės "Microsoft" produktai. "Coca-Cola" prekės ženklas po atliktų tyrimų įvertintas vos 2,3 mlrd. JAV dolerių (9,2 mlrd. litų) brangiau, nei "Microsoft" - 72,5 mlrd. dolerių ir 70,2 mlrd. dolerių (atitinkamai - 290 ir 280,8 mlrd. litų).

Palyginti su ankstesnio tyrimo duomenimis, "Coca-Cola" neteko 13 proc. vertės, "Microsoft" vertė padidėjo 24 proc. Tai įvyko, nors daug metų vyko teismo byla dėl monopolinės "Microsoft" veiklos.

Prekės ženklo autoritetingumas bei vertė yra vieni iš lemiamų veiksnių bendrovės vertybinių popierių prekybai. Specialistų teigimu, vien prekės ženklo vardas gali net iki 50 proc. padidinti prekybą.

"Interbrand" tyrimai parodė, kad itin sparčiai populiarėja Suomijos telekomunikacijų bendrovė "Nokia" - jos prekės ženklo vertė pastaruoju metu padidėjo 86 procentais. Beje, "Nokia" yra vienintelė ne JAV bendrovė vertingiausių prekės ženklų dešimtuke.

Interneto bendrovės dar nepasižymi dideliu autoritetu, nes jos palyginti neilgai veikia rinkoje.

"Lietuvos rytas"
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

„Google“ ir „Facebook“ apmovusio lietuvio schema: reguliariai pervesdavo daugiamilijonines sumas (13)

Vilniaus apygardos teismas atmetė dar vieną Evaldo Rimašausko, kuris jis įtariamas iš dviejų JAV tarptautinių kompanijų sukčiaujant išviliojęs 100 mln. dolerių (beveik 91,5 mln. eurų), skundą dėl kardomojo suėmimo pratęsimo.

Registrų centro vadovo postu susidomėjo 19 pretendentų (8)

Kitą savaitę turėtų paaiškėti naujasis Registrų centro vadovas – konkursu į šias pareigas susidomėjo 19 pretendentų, pateikusių paraiškas.

„Google“ ir „Facebook“ pripažino patyrusios 100 mln. dolerių žalą dėl lietuvio veiksmų (87)

JAV interneto milžinės „Google“ ir „Facebook“ pripažino patyrusios 100 mln. dolerių (91,5 mln. eurų) žalą dėl kompiuteriniu sukčiavimu kaltinamo lietuvio Evaldo Rimašausko veiksmų, penktadienį paskelbė britų nacionalinis transliuotojas BBC.

100 mln. dolerių išviliojusio lietuvio aukos - „Google“ ir „Facebook“ (53)

48 metų Evaldui Ramašauskui apgaulės schema pavyko apsimetus vienu garsiu techninės įrangos gamintoju iš Azijos, teigiama teismo dokumentuose. Amerikiečių bendrovių darbuotojus lietuvis įkalbėjo į jo sąskaitas Latvijoje, Kipre ir kitose šalyse pervesti dešimtis milijonų dolerių.

Lietuvės verslininkės poelgis sukėlė šurmulį Danijos žiniasklaidoje (152)

Nedidelį verslą sukūrusi lietuvė Lina Von Bale, turinti vestuvinių suknelių saloną Stenløse, šiomis dienomis sukėlė nemažą šurmulį Danijos žiniasklaidoje.