"Coca-Cola" ir "Microsoft" susigrūmė dėl sosto

 (6)
Naujausi tyrimai rodo, kad gaiviųjų gėrimų bendrovės "The Coca-Cola Company" prekės ženklas "Coca-Cola" artimiausiu metu gali netekti populiariausio prekės ženklo titulo, kuris jai priklausė jau daug metų.
JAV konsultacinės bendrovės "Interbrand" tyrimai parodė, kad netrukus autoritetingiausiu prekės ženklu gali būti pripažinti kompiuterinės įrangos bendrovės "Microsoft" produktai. "Coca-Cola" prekės ženklas po atliktų tyrimų įvertintas vos 2,3 mlrd. JAV dolerių (9,2 mlrd. litų) brangiau, nei "Microsoft" - 72,5 mlrd. dolerių ir 70,2 mlrd. dolerių (atitinkamai - 290 ir 280,8 mlrd. litų).

Palyginti su ankstesnio tyrimo duomenimis, "Coca-Cola" neteko 13 proc. vertės, "Microsoft" vertė padidėjo 24 proc. Tai įvyko, nors daug metų vyko teismo byla dėl monopolinės "Microsoft" veiklos.

Prekės ženklo autoritetingumas bei vertė yra vieni iš lemiamų veiksnių bendrovės vertybinių popierių prekybai. Specialistų teigimu, vien prekės ženklo vardas gali net iki 50 proc. padidinti prekybą.

"Interbrand" tyrimai parodė, kad itin sparčiai populiarėja Suomijos telekomunikacijų bendrovė "Nokia" - jos prekės ženklo vertė pastaruoju metu padidėjo 86 procentais. Beje, "Nokia" yra vienintelė ne JAV bendrovė vertingiausių prekės ženklų dešimtuke.

Interneto bendrovės dar nepasižymi dideliu autoritetu, nes jos palyginti neilgai veikia rinkoje.

"Lietuvos rytas"
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Pašto skyrius siūlo įkurti bibliotekose ar parduotuvėse (51)

Siekiant kaimo vietovių nepalikti be pašto, Lietuvos pašto padaliniai galėtų dirbti kartu su bibliotekomis ar kitomis valstybės institucijomis, sako Seimo pirmininkas.

„Barbora“ ateina į Kauną (48)

Internetinė parduotuvė „Barbora“ balandį planuoja pradėti veiklą Kaune, pranešė įmonės direktorius Tomas Kibildis.

Darbdaviai tikisi greito Darbo kodekso priėmimo (51)

Darbdavių atstovai norėtų, kad naujasis Darbo kodeksas Seime būtų patvirtintas balandį, nes tai leistų verslui iki liepos pradžios prisitaikyti prie naujų darbo santykių. Darbdaviai taip pat tikisi, kad parlamentarai nekeis Trišalėje taryboje sutartų nuostatų.

„Twitter“ svarsto galimybę įvesti mokestį už paslaugas (1)

„Twitter“ svarsto galimybę pristatyti naują populiarios programėlės „Tweetdeck“ versiją, skirtą profesionalams, ir pirmą kartą pradėti imti mokestį už paslaugas iš kai kurių vartotojų, ketvirtadienį informuoja „Reuters“, remdamasi bendrovės duomenimis.

„Startup Lithuania“ įvardytas kaip sektinas ekosistemos skatinimo pavyzdys

Pasaulio ekonomikos forumo ir Europos investicijų banko šią savaitę išleistoje ataskaitoje „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos platforma „Startup Lithuania“ buvo įtraukta tarp 25 pavyzdinių verslumo ir inovacijų skatinimo iniciatyvų.