JAV konsultacinės bendrovės "Interbrand" tyrimai parodė, kad netrukus autoritetingiausiu prekės ženklu gali būti pripažinti kompiuterinės įrangos bendrovės "Microsoft" produktai. "Coca-Cola" prekės ženklas po atliktų tyrimų įvertintas vos 2,3 mlrd. JAV dolerių (9,2 mlrd. litų) brangiau, nei "Microsoft" - 72,5 mlrd. dolerių ir 70,2 mlrd. dolerių (atitinkamai - 290 ir 280,8 mlrd. litų).

Palyginti su ankstesnio tyrimo duomenimis, "Coca-Cola" neteko 13 proc. vertės, "Microsoft" vertė padidėjo 24 proc. Tai įvyko, nors daug metų vyko teismo byla dėl monopolinės "Microsoft" veiklos.

Prekės ženklo autoritetingumas bei vertė yra vieni iš lemiamų veiksnių bendrovės vertybinių popierių prekybai. Specialistų teigimu, vien prekės ženklo vardas gali net iki 50 proc. padidinti prekybą.

"Interbrand" tyrimai parodė, kad itin sparčiai populiarėja Suomijos telekomunikacijų bendrovė "Nokia" - jos prekės ženklo vertė pastaruoju metu padidėjo 86 procentais. Beje, "Nokia" yra vienintelė ne JAV bendrovė vertingiausių prekės ženklų dešimtuke.

Interneto bendrovės dar nepasižymi dideliu autoritetu, nes jos palyginti neilgai veikia rinkoje.