Ikimokestinis penas per finansinius metus, pasibaigusius kovo 31 dieną, palyginus su analogišku ankstesnių metų laikotarpiu, sumažėjo nuo 444,6 iki 415,6 mln. svarų. Pajamos šiuo laikotarpiu smuko 1 proc. iki 2,5 mlrd. svarų.

„Burberry“ pranešė planuojanti peržiūrėti savo mažmenines verslo operacijas ir siekianti iki 2019 metų kasmet sutaupyti bent po 100 mln. svarų.

„Burberry“ yra 1856 metais įkurtas išskirtinio britiško braižo prabangos prekės ženklas, kuris yra ir vienas labiausiai atpažįstamų ženklų pasaulyje. "Burberry" pagrindinis asortimentas - viršutiniai drabužiai bei odos gaminiai ir aksesuarai.

Pastaruoju metu prabangių prekių mažmenininkės pardavimai sumažėjo, dėl sulėtėjusių turistų iš Kinijos srautų ir silpnos paklausos Honkonge.

Anot „Burberry“, Honkonge, kurio rinka sudaro 9 proc. visų bendrovės gaunamų mažmeninių ir didmeninių pajamų, pardavimai "ženkliai sumažėjo".

"Nors artimiausiu laikotarpiu prognozuojame tolesnius iššūkius prabangių prekių sektoriuje, mes tvirtai įsipareigoję įgyvendinti pokyčius, būtinus norint pagerinti "Burberry" veiklos rodiklius", - sakė „Burberry“ generalinis direktorius Christopheris Bailey'as.

Pasak Johno Bothamo iš "Invesco Perpetutal", "kinų vartotojų išlaidų augimas sulėtėjo, ir tai tampa vienu iš "Burbery" iššūkių. Be to, kinai, kurie tradiciškai atostogauti keliaudavo į Honkongą, pastaruoju metu vis dažniau pasirenka Japonijos kryptį, - o šioje rinkoje „Burberry“ užima ne itin stiprias pozicijas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)