Tuo metu avalynės parduotuvės atstovė klientę tikino, kad minima bato vieta gamintojo užmanymu yra tik laikinai priklijuota, kol batas nenešiojamas.

Prekinio ženklo „Tommy Hilfiger“ batus sostinės gyventoja Aistė įsigijo dar pernai lapkričio mėnesį. Iškart pradėjusi nešioti ilgaaulius batus mergina po trijų dienų pastebėjo, kad vieta ties bato aulu atsiklijavo ir atsivėrė skylė: tiesa, ne į pėdą, bet audinį. Pirkėja pagalvojo, kad čia brokas ir tokių batų nebenorinti: juose kaupsis ir kris purvas, žiemą – sniegas.

Aistė iškart suskubo į viename sostinės prekybos centre įsikūrusią „Danijos“ parduotuvę su prašymu grąžinti sumokėtus pinigus. Batai kainavo 229 eurus, tačiau su nuolaida mergina juos įsigijo už 206,5 euro.

„Parduotuvės atstovai, išnagrinėję situaciją, atsisakė grąžinti pinigus ir nurodė, kad toks yra gamintojo sprendimas – batuose yra laikini suklijavimai, kurie pradėjus batus naudoti, atsiklijuoja ir atsiveria skylė į audinį“, – pasakojo mergina.

Prie parduotuvės atstovės pateikto atsakymo klientai buvo prisegtas ir elektroniniu paštu gautas anglų kalba laiškas, kuriame nurodoma, kad ši bato dalis ir neturi būti priklijuota ir turi būti laisva nešiojant batus. Tiesa, atsakymas gautas iš el. pašto, kurio pabaiga – denimdream.ee.

Pasak Aistės, iš parduotuvės sulauktas atsakymas ją nuteikė karingai: ji kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

„Nuo to laiko praėjo du mėnesiai, praėjusią savaitę buvau susitikusi su jų tekstilės ekspertais, apsilankėme parduotuvėje apžiūrėti batų modelio. Man pasakė, kad iš tiesų čia gamintojo toks sumanytas modelis ir kad turėčiau žinoti, jog šiaip tokios vietos kitu atveju turėtų būti prisiūtos, o parduotuvė neprivalo manęs informuoti apie gamintojo sprendimus. Pasiskundžiau, kad per tą tarpą krenta purvas, sniegas, sakė, kad čia ir mano atsakomybė, jog galėjau geriau apžiūrėti batus“, – atviravo vilnietė.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba portalą DELFI informavo, kad dėl „Tommy Hilfiger“ batų, įsigytų „Danija“ parduotuvėje, šiemet gautas vienas vartotojo skundas. Kol kas dar vyksta skundo nagrinėjimas.

Iš viso pernai dėl UAB „Danbalt International“ valdomų parduotuvių tarnyba gavo apie 30 vartotojų skundų. Šiemet – du.

„Dažniausiai vartotojai skundėsi netinkama avalynės kokybe – batai praleidžia vandenį, atsiklijuoja bato padas, nekokybiškas užkulnis, skilęs kulnas ir pan. Įmonė į vartotojų skundus reaguoja ir didžiąja dalimi apie 80 proc. kilusių ginčų išsprendžiami taikiai, pardavėjui pakeitus avalynę tinkamos kokybės avalyne, pašalinus avalynės trūkumus, pritaikius avalynei nuolaidą arba grąžinus sumokėtus pinigus“, – teigiamas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos atsiųstame atsakyme.

Susisiekė su pačiais gamintojais

Iš parduotuvės atstovų gavusi neigiamą atsakymą dėl pinigų grąžinimo mergina nusprendė susisiekti su pačiais „Tommy Hilfiger“ batų gamintojais.

„Susisiekiau su jais pačiai, kad pasakytų, kaip iš tiesų turi atrodyti avimas batas. Kol kas dar vyksta susirašinėjimas, bet iš pradžių jie atsakė, kad nežino tokio savo produkcijos platintojo Lietuvoje. Savo sistemoje jie mato, kad šio prekės ženklo platintojai arčiausiai yra Latvijoje“, - kalbėjo Aistė.

Merginos pasidalintais su portalu DELFI „Tommy Hilfiger“ atstovų laiškuose rašoma, kad patys gamintojai savo produkcijos parduotuvių Lietuvoje neturi. Tarp šio prekės ženklo platintojų oficialiame gamintojo internetiniame puslapyje yra nurodyta tik viena „Tonny Hilfiger“ parduotuvė Lietuvoje – sostinėje „Panoramos“ prekybos centre.

Portalui DELFI atsiųstame „Danbalt International“ komentare rašoma, kad bendrove minėto gamintojo avalynę perka iš oficialaus platintojo.

Taip pat nurodoma, kad bendrovė pripažįsta Aistei įteiktą parduotuvės atstovės atsakymą, kad merginos įsigyti batai nėra brokuoti.

„Broko batuose nėra, dėl ko ir nėra grąžinti pirkėjai pinigai, - tvirtinama atsiųstame bendrovės atsakyme. - Prieš atsakant pirkėjai į pretenziją, UAB „Danbalt International“ raštu kreipėsi į oficialų „Tommy Hilfiger“ platintojų ir tik gavusi jų atsakymą, parduotuvės atstovė atsakė pirkėjai į pretenziją.

Turime pažymėti, kad Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba taip pat nenustatė šioje avalynėje broko“.

Kartu bendrovė pridėjo ir tarnybos patikrinimo aktą. Jame nurodoma, kad „moteriškų aulinukų gamybos defektų ar defektų, atsiradusių trumpalaikio avėjimo metu nebuvo nustatyta“, todėl laikoma, „kad moteriški aulinukai yra tinkamos kokybės ir tinka naudoti pagal paskirtį“.

Nesutinkant su Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos išvada ją per 30 dienų galima apskųsti tarnybos direktoriui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (524)