„Praėjusiais metais šalies alaus ir apskritai alkoholinių gėrimų rinkos apimtys gerokai traukėsi. Lemiamą įtaką tam turėjo pakitusi stipresnio alaus pakavimo tvarka. Nepaisydami permainingos padėties, sugebėjome išlaikyti stabilius pardavimus, bei sustiprinti savo pozicijas ne tik alaus, bet ir kitose rinkose“, – teigia Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

Bendrovė skaičiuoja, kad jos užimama alaus rinkos dalis Lietuvoje perkopė 18 proc., tačiau bendros pajamos per metus nepakito - liko 118 mln. Lt.

Anot M. Horbačausko, šalies alkoholio rinkos mažėjimas turėjo įtakos ir bendriems bendrovės pardavimų rodikliams. „Volfas Engelman“ įvairių kategorijų gėrimų pardavimai į rinką praėjusiais metais sudarė 68,9 mln. litrų, tai yra 1,1 proc. mažiau nei 2012 m., kai siekė 69,7 mln. litrų.

2013 m. pabaigoje „Volfas Engelman“ užimama alkoholinių kokteilių rinkos dalis viršijo 43 proc., giros – 37 proc., o sidro – 34 proc. Šalies sidro rinka pernai traukėsi 21 proc., o „Volfas Engelman“ šio gėrimo pardavimai susitraukė gerokai mažiau – 14 proc.

Labiausiai iš visų bendrovės produktų kategorijų pernai augo lengvųjų gėrimų pardavimai – daugiau nei 19 proc. Kokteilių pardavimai pernai padidėjo 18 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)