Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ sako, kad susiklosčiusi situacija trikdo transporto bendrovių veiklą, o tai atsilieps ir vežėjų tarptautiniam konkurencingumui bei darbo vietoms. Vežėjai neatmeta galimybės steigtis nuosavą draudimo įmonę.

„Linavos“ prezidentas Erlandas Mikėnas įtaria, kad tarp draudikų išnyko konkurencija.

„Mūsų duomenys rodo, kad skirtingiems vežėjams draudimas per porą metų pabrango nuo 30 iki 300 proc. Per tą laiką vežėjai netapo labiau nedrausmingi ar dažniau patenkantys į eismo įvykius. Pagrindine priežastimi įvardinčiau išnykusią konkurenciją tarp draudimo bendrovių.

Kas atsitiko tarp draudikų, kad jie nustojo varžytis, sunku pasakyti“, – sako E. Mikėnas. Tuo metu viena iš tarptautinių pervežimų įmonių teigia po ilgų susirašinėjimų su draudikais supratusi, kad smulkieji vežėjai jų nedomina.

„Linava“ ieško priemonių spręsti susidariusią situaciją. Viena iš jų – nuosavos draudimo įmonės steigimas, kuris padidintų konkurenciją draudimo rinkoje ir taip sumažintų kainas vežėjams.

Į naujos bendrovės valdymą būtų pritraukiamos didžiausios vežėjų bendrovės.

E. Mikėno teigimu, apie esamą problemą informuotos visos tam įtakos galinčios turėti valstybinės institucijos.

Esą kaimyninėse šalyse draudimo įmokos krovininiam transportui yra gerokai mažesnės, todėl tęsiantis tokiai situacijai šalies vežėjai gali prarasti konkurencingumą ir rinkas, o tai turės skaudžių padarinių tiek šalies ekonomikai, tiek darbo vietoms.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)