Apskaičiuota, kad vien dėl dubliuojančių funkcijų atsisakymo tiesioginis efektas bus mažiausiai 100 tūkst. eurų kasmetiniai sutaupymai. Į sutaupytą sumą neįtrauktas teigiamas efektas, kuris bus gautas dėl efektyvesnio projekto valdymo, trumpesnių derinimo procedūrų įmonės viduje, rašoma „Lietuvos geležinkelių“ pranešime.

Šiuo metu europinės geležinkelio vėžės projektu Lietuvoje rūpinasi „Lietuvos geležinkelių“ sudėtyje esanti „Rail Baltica“ projekto direkcija bei antrinė įmonė „Rail Baltica statyba“. Pastaroji taip pat valdo trečdalį bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“ akcijų. „RB Rail“ koordinuoja „Rail Baltica“ tiesimą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Artimiausiu metu planuojama priimti visus reikalingus sprendimus, kad Lietuvoje projektu rūpintųsi tik vienas padalinys – bendrovė „Rail Baltica statyba“. Vasario 24 d. susirinkusi „Lietuvos geležinkelių“ antrinės bendrovės „Rail Baltica statyba“ valdyba nusprendė skelbti naujo įmonės vadovo atrankos konkursą.

Kiek anksčiau buvo paskelbti ir kitų penkių „Lietuvos geležinkelių“ antrinių įmonių vadovų atrankos konkursai, kurie sulaukė didelio susidomėjimo. Šiuo metu jau yra pasibaigęs paraiškų pateikimo terminas, o iš viso gauta beveik 200 kandidatų paraiškų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)