Magistrales Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys prižiūri VĮ „Automagistralė“. Įmonės direktoriaus pavaduotojas kelių priežiūrai Mindaugas Rinkevičius teigė, kad keliai yra apšviesti, tačiau ne visur.

„Dėl lėšų taupymo atskiruose ruožuose, kur, manome, nėra labai aktualu, esame išjungę (apšvietimą – DELFI), tačiau didžiojoje daugumoje vietų kas antras šviestuvas įjungtas, ypač pavojingiausiose vietose, kur stoja autobusai, migruoja žmonės“, - pasakojo jis.

Pasak M. Rinkevičiaus, vietas, kuriose neįjungiami šviestuvai, geriau palikti neapšviestas nei, pavyzdžiui, įjungti kas trečią ar dar retesniu tankiu šviestuvus.

„Kelyje susidarytų „plėmai“ ir gali tik dar daugiau trukdyti. Jau geriau išvis išjungti nei painioti vairuotojus“, - teigė jis.

„Žinoma, geriau būtų, jei visas kelių ruožas būtų apšviestas, bet vis norisi pinigėlių pataupyti. Tikimės vyriausybės finansavimo didesnio“, - vylėsi pašnekovas.

M. Rinkevičius teigė, kad kol kas nėra junginėjamos šviesos net pagal automobilių srauto aktyvumą, pavyzdžiui, savaitgaliais.

Valstybinės įmonės atstovas sakė, kad įjungti kas antrą šviestuvą Lietuvos magistralėmis reikia apie 1 mln. Lt per metus.

Vis dėlto ateityje tikimasi moderniau reguliuoti magistralių apšvietimą. Pasak kelių priežiūros specialisto, šiuo metu modernizuojamos sistemos, kurios leidžia primažinti apšvietimą sumažėjus automobilių srautui iš biuro.

Iš viso VĮ „Automagistralė“ prižiūri 519 km kelio ruožo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)