Kaip portalui DELFI pasakojo Tarandėje, Pikutiškių gatvėje gyvenantis Vidmantas, gyventojai prie kelio tiesimo šioje vietoje prisidėjo sumesdami po maždaug 700 eurų. Likusią sumą finansavo Vilniaus miesto savivaldybė.

„Dar nebaigė iki galo kelininkai tvarkymo darbų ir jau patys baisisi, kas vyksta su jų padarytu darbu: be sustojimo važiuoja dideli sunkvežimiai, sveriantys po 20 tonų ir dar antrą tiek vežantys žemių, kai asfalto danga paskaičiuota 4,5 t svorio mašinoms”, - piktinosi gyventojas.

Pasak jo, su įmonės, vykdančios Vakarų aplinkkelio statybos darbus atstovais, susitarti nepavyksta.

Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento vadovas Virginijus Pauža teigė, kad kelio tiesimo darbai Pikutiškių gatvėje, Tarandėje, baigti rugsėjo pabaigoje. Iš viso išasfaltuotas 931 m. ilgio ruožas. Savivaldybė finansavo 50 proc. darbų vertės. Kadangi šiuo metu yra tikrinami atliktų darbų kiekiai, todėl negalime tiksliai atsakyti, kokia bus galutinė projekto kaina.

„Šiuo keliu, kaip ir dauguma Vilniaus miesto gatvių, gali važiuoti transportas, kuriems nereikalingas specialus leidimas“, - kalbėjo jis.

Šiuo metu trečiojo aplinkkelio darbus atlieka bendrovės „Kauno tiltai“, „Fegda“ ir „Lemininkainen Lietuva“ bei kiti partneriai. Netoli Tarandės šiuo metu yra atliekami kelio sankasos įrengimo darbai, klojami lietaus surinkimo tinklai bei atliekami paruošiamieji darbai viaduko statybai.

Kaip aiškino V. Pauža, Vilniaus miesto savivaldybės žiniomis, rugsėjo 30 d. - spalio 1 d. dėl Vilniaus rajono krašto kelio asfaltavimo darbų Avižieniuose vakarinio aplinkkelio statytojų krovininiai automobiliai pakeitė maršrutą ir laikinai važiavo per Tarandę.

„Spalio 1 d. Vilniaus r. krašto kelio asfaltavimo darbai, vykę dvi dienas, buvo baigti ir minėtas krovininis transportas toliau važiuoja tuo keliu“, - užtikrino Vilniaus miesto savivaldybės atstovas.

Pasak V. Paužos, Vilniaus miesto savivaldybei susisiekus su aplinkkelio statytojais buvo paaiškinta, kad šie atsižvelgė į Tarandės bendruomenės skundus ir vakarinio aplinkkelio statytojų transportas nebevažiuoja per Tarandės kvartalą.

Tuo metu vakarinio aplinkkelio darbus atliekančios bendrovės „Fegda“ direktorius Žydrius Baublys teigė, kad sunkvežimiai neturi galimybės kitaip patekti į statybų vietą.

„Jeigu tas kelias yra padarytas, tai jis yra tinkamas transporto važiavimui, - kalbėjo pašnekovas. - Taip, gyventojai prisidėjo prie kelio darbų, bet tas kelias priklauso miestui ir tai yra miesto gatvė“.

Ž. Baublys ramino, kad vakarinio aplinkkelio žemės darbai jau yra į pabaigą, todėl automobilių srautas jau turėtų būti nuslūgęs.

„Savaitė, kita ir nepasitenkinimo ten nebus“, - pridėjo jis.

Pasak pašnekovo, ne visi Tarandės gyventojai piktinasi vykstančiu sunkiasvorių automobilių srautu: „Vieni gyventojai nepatenkinti, kad važiuoja, o kiti – laimingi, kad jų sklypams yra vežamas gruntas, o ne jis išvežamas į sąvartynus. Vieniems nauda, o kitiems – ne nuostolis, o šioks toks nepatogumas“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (105)