Traukinio operatorius – Vilniaus bendrovė UAB „Hoptrans Projects”. 2008 m. įkurta tarptautinė logistikos ir transportavimo kompanija „Hoptrans Projects“, specializuojasi geležinkelio pervežimų srityje – kroviniai pervežami konteineriais, grūdovežiais, pusvagoniais bei dengtais vagonais. Kartu su partneriais bendrovė teikia visas transportavimo paslaugas - oru, jūra, keliais, taip pat – bet kokiu kombinuotu transportavimo būdu.

„Krovinių gabenimas konteineriniais traukiniais dideliais atstumais žymiai pranašesnis už kitas tradicines transporto rūšis – kelių, jūrų ar oro transportą - sakė „Hoptrans Projects” generalinis direktorius generolas leitenantas (ats.) Valdas Tutkus. – Bendrai vertinant, jis už vienas transporto rūšis – gerokai pigesnis, už kitas – spartesnis, saugesnis ir patikimesnis. Vertinant ir kliento pozicijos, krovinių gabenimas konteineriniu traukiniu sugeba užtikrinti kur kas pigesnį, spartesnį ir saugesnį krovinių judėjimą į konkrečią vietovę nei tradicinės transporto rūšys.

„Hoptrans Projects“ glaudžiai bendradarbiauja su Lietuvos, Rusijos ir kitų Nepriklausomų Valstybių Sandraugos (NVS) šalių geležinkelių operatoriais ir bendrovėmis. Įmonė - oficiali OAO „Тranskonteiner“ (Rusija) bei AO „Kedentransservis“ (Kazachstanas) atstovė Lietuvoje.

Projektas svarbus ir tuo, kad kroviniai keliaus iš Vakarų į Rytus. Iki šiol, didesnė geležinkelio krovinių srautų judėjimo kryptis Lietuvoje buvo iš Rytų į Vakarus. Krovinių pristatymas į Rytus leis efektyviai išnaudoti nuosavų „Hoptrans Projects“ ir „Lietuvos geležinkelių“ vagonų parką. Prie konteinerinio traukinio „Baltijos vėjas“ įgyvendinimo prisidėjo „Transkonteiner“, „Autoverslas“, „Kedentransservis“, „Unico Logistics” bei „Lietuvos geležinkeliai“.

„Planuojame kiekvieną mėnesį „Baltijos vėju“ gabenti apie 80 konteinerių, - sakė Lietuvos logistikos bendrovės „Autoverslas“ generalinis direktorius Valdemaras Zakarauskas. – Turime ilgalaikes bendradarbiavimo sutartis su automobilių detalių tiekėjais ir į Kazachstaną siunčiame lengvųjų automobilių kėbulus, agregatus ir komplektuojančiąsias detales. Kai kroviniai siunčiami pavieniais vagonais – labai sunku prognozuoti atvykimo laiką.

Vagonai bet kuriame kelionės taške gali būti atkabinti ir pastatyti į aklikelį. Be to, būna, kad vagonai perstatinėjami neatsakingai, ir kroviniai - apgadinami. O konteinerinis traukinys leidžia viso to išvengti – krovinai atvykta suplanuotu laiku, be pažeidimų, be to – taip dar ir pigiau,- naujojo traukinio privalumus vardijo V. Zakarauskas.

2012 m. „Hoptrans Projects“ apyvarta siekė beveik 30 mln. litų. Planuojama, jog šiemet įmonė per Lietuvos Respublikos teritoriją perveš apie 10 tūkst. konteinerių bei apie pusė milijono tonų kitų krovinių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)