Trečiadienį su DELFI susisiekusi skaitytoja liūdnai pasakojo apie nekaip prasidėjusias jos atostogas.

„Šiuo metu leidžiu savo ilgai lauktas ir planuotas atostogas Vilniaus oro uoste, ir tai tik dėl to, kad pasirinkau „Air Lituanicą“, - piktinosi moteris.

Ji pasakojo, kad antradienis jai prasidėjo 4 val. ryte Vilniaus oro uoste.

„Skrydį į Amsterdamą atidėjo 1 val. dėl blogų oro sąlygų Amsterdame, bet čia nieko, atostogos dar prieš akis. Įlaipino į lėktuvą ir čia prasidėjo... Dėl gedimo lėktuve prasėdėjome daugiau nei valandą, tuomet pranešė, kad kol tvarkys gedimą, lauktume laukiamojoje salėje. Ten dar 3 val. laukėme informacijos apie skrydį, kol galu gale informacija ekrane dingo“, - savo atostogų pradžios istoriją pasakojo lietuvė.

Pasak jos, keleiviai pradėjo blaškytis – nežinojo, kur jiems dėtis. Staiga iš oro uosto darbuotojo keleiviai sužinojo, kad skrydžio nebus ir reikia kreiptis į „Air Lituanica“ biurą.

Nuvykusi ten su drauge moteris išvydo jau ir daugiau laukiančių keleivių.

„Dar bandėme sakyti, kad trūko informacijos apie skrydį, bet darbuotojas atšovė, kad reikia klausytis. Patikinome, kad informacijos tikrai nebuvo. Vėl eilėje stovėjome dvi valandas, vis dar tikėdamos, kad nukeliausime į Amsterdamą išsvajotų atostogų“, - toliau tęsė DELFI skaitytoja.

Vėliau moteris teigė sužinojusi, kad laukė veltui, nes ketvirtadienio skrydis buvo pilnas.

„O ką pasiūlė – tik vėl „Air Lituanica“ skrydį į Briuselį po 4 valandų. Pasak jų, negali pakeisti skrydžio su kitomis avialinijomis, nes nėra sudarę sutarčių arba tarp eilučių suprasti galima „kiek tai kainuos, didelis finansinis krachas“, - teigė pasipiktinusi keleivė.

Moteris teigė pasvarsčiusi galimybę iš Briuselio pasiekti Amsterdamą traukiniu, tačiau ji kartu išsigando, ar lėktuvas į Briuselį pakils tikrai laiku.

„Air Lituanica“ komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė teigė, kad balandžio 8 d. skrydis į Amsterdamą buvo atšauktas dėl techninių priežasčių.

„Skrydžių sauga yra absoliutus „Air Lituanica“ prioritetas, tad pastebėjus ar bent įtarus galimus orlaivio techninius nesklandumus, jis yra atidžiai patikrinamas, gedimai pašalinami arba skrydžiai juo yra nevykdomi. Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ atsiprašo savo keleivių už patirtus nepatogumus dėl neįvykusio skrydžio į Amsterdamą“, - teigė ji.

Bendrovės atstovė pripažino, kad iš pradžių skrydis buvo atidėtas dėl rūko Amsterdame, tačiau jau kai lėktuvas buvo pasiruošęs skrydžiui, pastebėtas galimas techninis gedimas ir skubiai buvo ieškoma priežasčių, bandoma jas šalinti.

„Inžinieriai, įvertinę situaciją, visgi priėmė sprendimą, kad reikalinga išsami apžiūra ir skrydžio į Amsterdamą orlaivis negali vykdyti - kiti du mūsų kompanijos orlaiviai dėl užimtumo negalėjo vykdyti skrydžio į Amsterdamą, o staiga rasti kitos kompanijos orlaivį taip pat nepavyko, tad skrydį turėjome atšaukti. Kaip įprasta tokiais atvejais, keleiviams buvo suteikta visa reikalinga informacija, dėmesys ir rūpyba“, - komentavo S. Meškauskaitė.

Pasak jos, dėl skrydžio atšaukimo keleiviams buvo pasiūlyti kiti kelionės maršrutai pasiekti Amsterdamą ir dauguma keleivių išsirinko alternatyvius pasiūlymus – skristi per Stokholmą ar Briuselį, skristi iki Briuselio ir važiuoti greituoju traukiniu, arba tiesiog nukėlė savo skrydį į rytojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (122)