„Mes vienu „Finnair“ maršrutu nuskraidiname daugiau žmonių nei „Estonian Air“ visais savo maršrutais, o juk mes Europos mastu esame nedideli dalyviai", - jo žodžius cituoja Db.lv.

Kalbėdamas apie „Estonian Air“ ateitį, „Finnair“ viceprezidentas pareiškė, kad ji ne viena išgyvena sunkius laikus - kitos regioninės aviacijos kompanijos Skandinavijos ir Baltijos šalyse taip pat susiduria su dideliais išbandymais. Civilinės aviacijos rinka Europoje turi konsoliduotis, panašus procesas vyko pastaraisiais metais telekomunikacijų sferoje. Kitaip tariant, mažos ir silpnos aviacijos kompanijos, tokios kaip „Estonian Air“ ir „airBaltic“, išnyks arba susijungs su didelėmis.

M. Vehvilainenas nurodė kelias regionines aviacijos kompanijas, kurios neseniai bankrutavo: „Cimber Sterling“ (Danija), „Malmy Aviationun City Airline“ (Švedija).

"Nežinau, kieno dabar bus eilė. Daugelis grumiasi, kad išliktų", - sakė „Finnair“ vadovas. Pasak jo, klientams dabar svarbi kaina, pigių bilietų paieška virto kone sportu.

M. Vehvilainen skeptiškai vertina „Estonian Air“ viltis tapti susisiekimo su Azija centru, nes Estijos rinka pernelyg maža. O dėl galimo „Estonian Air“ ir „airBaltic“ susijungimo ekspertas taip pat abejoja.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)