2013 m. rugpjūčio mėnesį Estijoje įsikūrusi bendrovė jau teikia taksi iškvietimo paslaugas Taline, Tartu, Rygoje, Helsinkyje ir dar trijuose Suomijos miestuose, Olandijoje, Belgijoje. Įmonės pagrindiniame biure Taline dirba apie 20 žmonių.

Bendrovės atstovas Lietuvoje Mantvydas Vaičiūnas teigia, kad penktadienį Vilniuje programėlė „Taxify“ pradės veikti bendradarbiaujant jau su 200 taksi automobilių. Tuo pačiu metu estų startuolis savo veiklą pradės ir Minske. Vos prieš metus Taline „Taxify“ savo veiklą pradėjo su 50 taksi automobilių. Dabar Taline programėle naudojasi daugiau nei 1 tūkst. vairuotojų.

Dalis vilniečių taksi be telefoninio skambučio jau kviečiasi naudodami mobiliosios programėlės „eTaksi“ paslaugomis. Paklaustas, kodėl vartotojai turėtų rinktis estų produktą, M. Vaičiūnas atsakė: „Mes norime sudaryti klientams galimybę rinktis ir klientų širdis užkariauti kokybišku produktu. Manome, kad rinkos mums tikrai užteks ir draugausime su „eTaksi“.

Pasak bendrovės atstovo Lietuvoje, „Taxify“ programėlė leis vartotojui išmaniojo telefono ekrane matyti žemėlapį su laisvais taksi automobiliais. Klientas galės pats pasirinkti, su kokiu konkrečiai automobiliu norėtų keliauti ir kokia tiksli vieno kilometro kaina.

Pasiteiravus, kaip sekėsi bendrauti su taksi bendrovėmis ir vairuotojais, kviečiant prisijungti prie kompanijos, M. Vaičiūnas teigė, kad taksi vairuotojus būtų galima skirstyti į tris tipus: vieni – nemoka naudotis technologijomis, antri – imlūs, nes yra priversti išmokti naudotis technologijomis, treti – neturi problemų su technologijomis.

„Tačiau čia yra laiko klausimas, nes programėlės užkariauja rinką ir kažkada turės visi išmokti“, – įsitikinęs pašnekovas.

M. Vaičiūno teigimu, prisijungti prie „Taxify“ kviečiami tiek taksi bendrovės, tiek individualūs vairuotojai.

„Klientui svarbu gauti taksi ir jam nesvarbu, ar tai kompanijos automobilis ar individualaus vairuotojo“, – patikino jis.

Lietuvoje savo paslaugas pradėjo siūlyti ir dar viena su keleivių vežimo paslaugomis susijusi programėlė. „eTrip“ siūlo privatiems asmenims su automobiliais susirasti pakeleivių. Tačiau M. Vaičiūnas teigia čia konkurencijos taip pat nebijantis.

„Kuo daugiau žaidėjų, tuo klientai gali būti labiau patenkinti, nes jie gali rinktis tiek programėlę pagal dizainą, tiek pagal funkcionalumą ar automobilį. „eTrip“ projektas yra įdomus, bet gal jo rinka yra daugiau skirta kaimynams pavėžėti“, – svarstė pašnekovas.

Visuomenei vis giliau klimpstant į internetinį ir išmaniųjų telefonų pasaulį, M. Vaičiūnas tiki, kad galimybė išsikviesti programėle taksi automobilį išpopuliarės. Pasak jo, Taline kai kurios taksi bendrovės jau nebedirba su dispečerinėmis, o naudojasi tik programėlių gautais užsakymais.

M. Vaičiūnas teigė, kad programėlė prieš dispečerines yra pranašesnė tuo, kad klientas niekada nesulauks užimto skambučio signalo ar neturės palikti triukšmingų patalpų, kad išsikviestų taksi automobilį.

Ateityje planuojama paslaugas teikti ir Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir kituose miestuose, kur veikia taksi paslaugas teikiančios įmonės.

Šių metų balandžio mėnesį startuolis „Taxify“ pritraukė 100 tūkst. JAV dolerių investiciją savo plėtrai Rytų Europoje iš skirtingų šalių verslo angelų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (121)