Pusvalandžiui eismas stabdomas dėl saugumo reikalavimų, nes nurodytu metu naujai statomo pėsčiųjų viaduko kėlimas bus vykdomas virš važiuojamosios dalies.

„Liepos 4 dienos naktį eismą planuojame stabdyti pusvalandžiui. Laikas tarp 23 val. iki 23 val. 30 min. pasirinktas sąmoningai – šiuo paros eismo intensyvumas kelio atkarpoje yra bene mažiausias“, – sakė Romualdas Kančaitis, darbus atliekančios AB „Kauno tiltai“ techninio direktoriaus pavaduotojas.

Analogiškus pėsčiųjų viaduko kėlimo darbus didžiausia transporto infrastruktūros bendrovė Baltijos šalyse „Kauno tiltai“ atliko ir gegužės pabaigoje.

Tąkart visai Lietuvos transporto sistemai ypač svarbiame magistraliniame kelyje „Via Baltica“ virš važiuojamosios dalies sunkiasvoriais kranais taip pat užkėlė metalinę pėsčiųjų viaduko konstrukciją.

„Via Baltica“ rekonstrukcijos projektas laikomas vienu svarbiausių Lietuvos transporto infrastruktūros modernizavimo projektų, rašoma pranešime spaudai.

Kiekvienais metais vien krovininio transporto srautai kelyje padidėja apie 5 procentus. Užbaigus rekonstrukcijos ir plėtros darbus, Kauno rajone esantys „Via Baltica“ intensyvaus eismo kelio ruožai atitiks automagistralei keliamus reikalavimus.