Kaip valstybiniam radijui pranešė Kipro vyriausybės atstovas Nicos Christodoulides, valdžia mėgina gelbėti bėdų nualintą vežėją, tačiau jos problemos "užsitęsusios" ir "nebeįveikiamos".

68-erius metus veikiančios Kipro oro linijos "Cyprus Airways" penktadienį atliko savo paskutinį skrydį iš Atėnų į Larnaką po to, kai Europos Komisija (EK) nurodė bendrovei grąžinti neteisėtai skirtą valstybinę paramą. 

EK generalinis direktoratas konkurencijos klausimais pripažino Kipro vyriausybės finansinės paramos skyrimą nacionalinei aviacijos bendrovei 2012-2013 metais ES taisyklių pažeidimu. Toks EK sprendimas reiškia, kad bendrovė privalo grąžinti valstybei nurodytas lėšas - šiek tiek daugiau nei 100 mln. eurų. Kadangi finansinę griūtį išgyvenanti "Cyprus Airways" to padaryti neišgali, ji priversta nutraukti skrydžius, ir artimiausiu metu bus pradėtas jos likvidavimo procesas.

"Cyprus Airways" lakūnų profsąjungos vadovas Petrosas Souppourisas šeštadienį valstybiniam radijui pareiškė, kad vyriausybė galėjo laiduoti už skolų slegiamą bendrovę, tačiau "jų tikslas buvo uždaryti bendrovę".

Jis pridūrė, kad jo profsąjunga pateiks oficialų skundą prieš vyriausybę dėl oro linijų uždarymo.

Oro transporto bendrovė, kurios 93 proc. valdo vyriausybė, susidūrė su didžiule konkurencija tokiomis kryptimis, kaip Graikija ir Londonas, ir net išlaidų mažinimo planai nepadėjo išvengti nuostolių.

"Cyprus Airways" patyrė 55,8 mln. eurų grynųjų nuostolių 2012 metais - daugiau nei du kartus didesnių nei 2011 metais (23,88 mln. eurų).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją