„Lietuvoje nuo 2021 metų, kai pradėjome vystyti veiklą Rytų Europos regione [Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Ukrainoje – ELTA], pasiūlėme tiesiogines keliones į aštuonias Europos valstybes, o šiemet planuojame pasiūlyti dar penkias kryptis. <...>. Tai reiškia, kad šiemet tiesiogiai susiekti bus galima su 13 valstybių“, – naujų įmonės maršrutų pristatymo renginyje trečiadienį žurnalistams kalbėjo K. Zalewska.
Anot jos, „Flixbus“ Lietuvoje keleivius į Europą veža iš šešių miestų. K. Zalewskos teigimu, iš Vilniaus šiuo metu „Flixbus“ autobusais galima pasiekti 56 miestus, iš Kauno – 60 miestų, iš Marijampolės – 46, iš Druskininkų – 17, iš Šiaulių – 19 ir iš Panevėžio galima nukeliauti į 36 miestus.
„Šiemet pridedame naują tiesioginę kryptį, <...> kuria keliauti bus ilgiausia – iš Lietuvos į Prancūziją. Šis maršrutas ves per Belgiją, Nyderlandus. Tai taip pat bus naujų šalių bendrame maršrutų tinkle“, – teigė ji.
Pasak „Flixbus“ atstovės, įmonė planuoja tiek plėsti siūlomų maršrutų tinklą, į jį įtraukiant visiškai naujus tiesiogiai pasiekiamus Europos miestus, tiek plėsti jau esamus maršrutus. Įmonė planuoja maršrute iš Rygos į Miuncheną bei iš Talino į Vieną įvesti sustojimus Kaune bei Panevėžyje, taip pat iš Daugpilio į Liublijaną keleivius vežti per Vilnių.
„Mūsų maršrutai dažnai yra ilgi, tačiau tai nereiškia, kad mes siekiame užpildyti visas vietas, pavyzdžiui, autobuse iš Vilniaus į Paryžių, nes pakeliui autobusai sustoja daugelyje stotelių. <...>. Ta viena transporto linija gali pasirodyti kaip daugelio maršrutų kombinacija, tačiau iš tiesų tokias linijas dažnai jungia vienas autobusas, važiuojantis tuo maršrutu“, – pabrėžė „Flixbus“ atstovė.
„Taip mes galime plėsti savo maršrutų tinklą. Kiekvienas miestas, kur susikerta skirtingų autobusų maršrutai, tampa tam tikru centru. Galime užtikrinti, kad į jį atvykę keleiviai, net jei mes negalime jiems pasiūlyti tiesioginio maršruto, gali persėsti į kitą autobusą ir užbaigti savo kelionę“, – pridūrė K. Zalewska.
Anot K. Zalewskos, „Flixbus“ pervežimus vykdo ir iš Ukrainos, iš ten nuo šio antradienio galima tiesiogiai vykti ir į Moldovą.
„Turime padalinį Ukrainoje, tiesiogiai iš Ukrainos vežame į septynias šalis. Tiesą sakant, nepaisant prasidėjusio karo, nesustabdėme savo maršrutų iš Ukrainos. Vakar kaip tik įtraukėme naują šalį, į kurią iš Ukrainos galima nuvykti tiesiogiai, – <...> nuo šiol be persėdimų galima nuvažiuoti iš Kyjivo į Kišiniovą“, – teigė K. Zalewska.
Įmonės verslo direktorė taip pat pabrėžė, kad, „Flixbus“ neturint savo autobusų, kompanija bendradarbiauja su vietiniais vežėjais skirtingose regiono šalyse. Lietuvoje „Flixbus“ autobusus suteikia įmonė „Ollex“ („Olegas ir sūnus“). Rytų Europos regione tokių autobusus teikiančių partnerių „Flixbus“ turi 44.
„Ollex“ vadovo Olego Radionovo teigimu, bendradarbiauti su „Flixbus“ įmonė pradėjo dar 2019 metais, tačiau, 2020 metų vasarį įsigijus pervežimams vykdyti reikalingų autobusų, verslą sustabdė pandemija.
„Paskui pradėjome važiuoti, kada jau buvo „langų“ [atlaisvinti pandemijos ribojimai – ELTA], 2021 metais, normaliai ėmėme dirbti 2022 metais. Šiandien „Flixbus“ turime virš 30 autobusų. Tai gana didelis iššūkis – iš pradžių buvo trumpesnės linijos [maršrutai – ELTA], o dabar atsirado viena iš ilgiausių linijų Vilnius–Paryžius. Vienoje šioje linijoje dirbs 24 vairuotojai, 4 autobusai [šiuo maršrutu – ELTA] važiuos kiekvieną dieną“, – pristatymo metu sakė O. Radionovas.
„Flixbus“ šiuo metu turi padalinių 43 šalyse visame pasaulyje, siūlo keliauti 5,6 tūkst. skirtingų krypčių. Kelionių „Flixbus“ siūlo tiek autobusais, tiek traukiniais. Kaip skelbia įmonė, iki 2040 metų jos autobusai turėtų tapti 100 proc. klimatui neutralūs.
„Flixbus“ yra technologijų startuolio, el. komercijos platformos bei transporto įmonės derinys. Kaip skelbia pati įmonė, „Flixbus“ turi vieną didžiausių tarpmiestinių autobusų maršrutų tinklų Europoje ir aptarnauja daugiau nei 100 milijonų keleivių.