Numatoma, kad hidrauliniai šilumos trasų bandymai ir jų remontas Taikos gatvės 1–263 ir 2–190 namuose vyks nuo rugsėjo 5 iki rugsėjo 9 dienos. Taigi Justiniškių gyventojai be karšto vandens turės iškęsti visą darbo savaitę.

Tačiau su šiuo nemalonumu yra tekę susidurti kone visiems Lietuvos daugiabučių gyventojams.

Taikos gatvėje gyvenanti vilnietė Justina DELFI pasakojo, kad savo bute gyvena kartu su 3 kitais asmenimis.

„Tai jau reikės grafiką kone sudaryti, kada kas plaus galvą, nes nesinori eiti į darbą kaip nevalai. galėtų bent perspėti tada anksčiau apie tokius dalykus“, – piktinosi ji.

Mergina sakė pastebėjusi skelbimą laiptinėje laiptinėje, tačiau nesuprantanti, kodėl darbai turi trukti taip ilgai.

„Rugsėjo pradžioje, kai beveik niekas neatostogauja, visiems į darbus, tėvams reikia leisti vaikus į mokyklą, atrodančius reprezentatyviai. Bet dabar teks kaip kaime kokiam keltis anksčiau, šildytis vandenėlį ir daryti eksperimentus vonioje. Na, suprantu, kai atjungia vandenį kelioms dienom, bet ne tiek ilgai“, – kalbėjo Justina.

Taip pat Taikos gatvėje gyvenantis Tadas pasakojo, kad apie skelbimą laiptinėje buvo visai pamiršęs, kai pastebėjo namie nesant karšto vandens.

„Manau, kad atjungti šiltą vandenį savaitei yra gerokai per ilgas laikotarpis. Viena diena, dvi dienos – dar galima pakentėti, pasiprausti su bliūdais, bet visa savaitė yra per daug. Gerai, kai aš neturiu vaikų, gyvenu vienas. O jei šeimos su mažamečiais?“ – svarstė DELFI pašnekovas.

Jis teigė, kad vasarą, turbūt nebūtų tiek pykčio, nes tada vėsus vanduo atrodo visai malonus dalykas, nes ir taip karšta.

„O dabar, kai orai sušalo ir atėjo ruduo, rugsėjo pirmą savaitę, ėmė ir atjungė viską“, – piktinosi Tadas.

Jis klausė, galbūt yra galimybė karštą vandenį išjungti tik dienos metu, ryte ir vakare bent kelioms valandoms pajungti, kad žmogus galėtų susitvarkyti, ką reikia.

Vilnietė Gintarė pasakojo, kad kai gyveno Šeškinėje, jai karštą vandenį arba iš viso vandenį atjungdavo reguliariai – maždaug kas mėnesį ar kelis.

„Man, rodos, vieną kartą tvarkė kažkokias trasas. Kitą kartą buvo kažkokie planiniai darbai ir tai vis kartodavosi. Tai yra katastrofa. Ypač moteriai. Atsikeli ryte, kaip visada skubi į darbą, nieko nespėji, atsuki čiaupą ir supranti, kad nėra karšto vandens arba jis iš viso nebėga. Galima plaukus nuo galvos nusirauti“, – pasakojo ji.

Mergina nurodė, jog skambindavo į atsakingas institucijas ir jai dažniausiai nurodydavo, kad vandens nebuvimo priežastis visada būdavo kokia nors avarija ar techniniai planiniai darbai, o institucijos atstovas informuodavo, kad laiptinėje kaba lapelis.

„Taip, tikrai kabėdavo, bet dievaži, tai toks pasenęs būdas informuoti gyventojus. Būtų gerokai patogiau, jei atsiųstų gyventojams įspėjimą SMS žinutėmis ar elektroniniu paštu, ar dar kokiu moderniu būdu“, – svarstė Gintarė.

Gali įjungti ir greičiau

„Vilniaus energijos“ atstovas spaudai Nerijus Mikalajūnas DELFI informavo, kad įmonė šiuo metu mieste vykdo pasiruošimą šildymo sezonui – atlieka hidraulinius šilumos trasų bandymus ir jų remontą.

„Deja, tai yra neišvengiama siekiant apsidrausti nuo nelaimių žiemos metu“, – nurodė jis.

N. Mikalajūnas tvirtino, kad „Vilniaus energija“ deda visas pastangas, kad gyventojai vykstant hidrauliniams bandymams patirtų kuo mažiau nepatogumų.

„Penkių dienų karšto vandens atjungimo terminas daugiabučiams namams yra maksimalus. Jei gedimų šilumos trasose nebus užfiksuota, atskiri trasos ruožai bus pajungti kaip galima greičiau“, – teigė jis.

„Vilniaus energijos“ atstovas pastebėjo, kad gyventojų informavimas apie remonto darbus – namų administratorių atsakomybė.

„Vilniaus energija“ dėl numatomų hidraulinių bandymų ir galimo šilumos tinklų remonto visada informuoja pastato šilumos punkto ir namo šildymo vidaus sistemų prižiūrėtojus. Į rankas įteikiame pranešimus, kuriais primename, kad pagal įstatymus prižiūrėtojas privalo ne vėliau kaip prieš tris paras perspėti gyventojus apie būsimą šilumos energijos tiekimo nutraukimą – iškabinti skelbimus gyventojams gerai matomoje vietoje“, – paaiškino jis.

N. Mikalajūnas pridūrė, kad hidraulinių darbų datos taip pat skelbiamos „Vilniaus energijos“ internetinėje svetainėje.

„Deja, neretai atsitinka, kad informaciniai pranešimai laiptinėse yra greitai nuplėšiami“, – sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (300)