Meta iššūkį senbuviams Lietuvoje: atidaro tris naujas parduotuves

 (123)
Latvijos statybinių medžiagų ir buities prekių prekybos bendrovė „Depo“ 2016 metais Lietuvoje planuoja atidaryti tris parduotuves: dvi Vilniuje ir vieną Klaipėdoje. Pagrindiniai latvių konkurentai – dešimtmečius šalyje veikiantys „Senukai“ ir „Moki-veži“.
© Organizatorių nuotr.

Pirmoji žinia apie „Depo“ parduotuvę Klaipėdoje pasklido dar 2014 metų pabaigoje. Kaip savo tinklalapyje informuoja statybos valdymo ir techninės priežiūros paslaugas teikianti įmonė „Contestus projektai“, Šilutės pl. ir Dubysos g. sankryžoje stovėsiančio prekybos centro statybos turėtų baigtis 2016 metų trečiąjį ketvirtį.

2015 metų paskutinį ketvirtį pradėto statyti prekybos centro plotas – 25 tūkst. kv. m. Pastato užsakovas – „Pajūrio investicijų grupė“, o projektuotojai – „Kita kryptis“.

Antrasis „Depo“ prekybos centras, kurio statybos prasidės 2016 metų antrąjį ketvirtį, įsikurs Vilniaus Ukmergės g. 25 tūkst. kv. m ploto pastato statybas planuojama užbaigti iki 2016 metų pabaigos.

Šio prekybos centro užsakovas – „Jaunbumani“, projektuotojas – ta pati „Kita kryptis“.

Sostinėje iki metų pabaigos taip pat planuojama užbaigti ir trečiojo „Depo“ prekybos centro statybas, kurios, kaip ir antrojo, prasidės 2016 metų antrąjį ketvirtį.

30 tūkst. kv. m pastatą Gariūnų gatvėje užsakė „Bumani“, o projektuoja „Projektavimo sprendimai“

„Pajūrio investicijų grupė“, „Jaunbumani“ ir „Bumani“ priklauso Latvijos SIA „New Bumani Invest“, kuriai vadovauja vienas iš „Depo“ akcininkų Andris Kozlovskis.

Latvijoje „Depo“ valdo devynis prekybos centrus.

Lietuvoje pagrindiniai naujo rinkos žaidėjo konkurentai bus „Senukai“, turinti 20 prekybos centrų, ir „Moki-veži“, turinti 22 parduotuves.

Vertina rimtai

„Moki-veži“ Marketingo vadovė Jurga Petrauskienė DELFI sakė, kad „Depo“, kaip ir kiekvieną kitą konkurentą, vertina rimtai.

„Juolab, kad jis ateina į mūsų rinką ir taiko į tą pačią tikslinę auditoriją – žemų ir vidutinių pajamų pirkėjus“, – pridūrė ji.

Pašnekovė sakė, kad kiekvienam naujam konkurentui, ypač tokioje nedidelėje ir konkurencingoje statybinių medžiagų rinkoje, įsitvirtinti sunku, tačiau vertinant nūdienos pirkėjo polinkį ieškoti geriausio kainos ir kokybės santykio, tai padaryti yra įmanoma.

„Statybinių medžiagų rinkos situacija visada imli kitiems makroekonomikos veiksniams – politinei, socialinei, ekonominei, technologinei situacijai visos šalies ir užsienio rinkose. Bet kuris ekonominis, politinis įvykis turi didelės įtakos statybinių medžiagų prekybos sričiai, tad dirbti ir konkuruoti joje nelengva, juolab, kad esame ne pirmo būtinumo o gerbūvio prekių segmento sudėtinė dalis. Tačiau, bet kuriuo atveju, rinkoje esame ne naujokai – jau 16 metų, tad orientuojamės pirkėjų poreikiuose, sekame rinkos naujoves, statome naujus ir atnaujiname senus prekybos centrus“, – komentavo J. Petrauskienė.

„Senukų“ atstovai į DELFI klausimus neatsakė.

„Senukai“ Lietuvoje veikia jau daugiau nei 20 metų. „Moki-veži“ veiklą pradėjo 2000 metais. Abu tinklai savo parduotuvių turi Vilniuje ir Klaipėdoje, kur saviškes atidaryti planuoja „Depo“.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Nekilnojamasis turtas

Ar metalo profilio stogas gali pritraukti žaibą? (10)

Metalo profilio stogas savaime rizikos pritraukti žaibą nedidina, bet yra galimybė, kad toks stogas per trečiąsias pastato konstrukcines dalis gaus įžemėjimą, vadinasi, atsiras kažkoks potencialas, kuris skatins žaibo pritraukimą.

„Chruščiovkės“ atgyveno, joms siūlo drastišką sprendimą (381)

Neseniai pasirodė žinia, kad Rusijos sostinėje užsimota nugriauti kone 8 tūkst. „chruščiovkėmis“ vadinamų daugiabučių ir vietoje jų statyti naujus gyvenamosios arba komercinės paskirties pastatus.

Premjeras apžiūrės neteisėtus pastatus pajūryje (33)

Premjeras Saulius Skvernelis lankysis pajūryje, kur apžiūrės teismo neteisėtais pripažintus statinius.

Pasikeitė NT pirkėjų poreikiai (6)

Nekilnojamo turto plėtros asociacijos (NTPA) atstovai pastebi, kad rinkdamiesi būstą pirkėjai dėmesį kreipia ne tik į jo vietą ar kainą, o vis labiau atsižvelgia į statinio kokybės, eksploatavimo sąnaudų, modernių technologijų tiekimo, plėtotojo reputacijos kriterijus, rašoma pranešime spaudai.

„Capitalica" NT fondas įsigijo Klaipėdos prekybos centrą „Luizė"

Nekilnojamojo turto fondas „Capitalica Baltic Real Estate Fund I” sėkmingai užbaigė pirmąjį investuotojų lėšų pritraukimo etapą ir už 2,12 mln. Eur įsigijo Klaipėdoje veikiantį prekybos centrą „Luizė”.