Po B.Huttono ataskaitos atsistatydino BBC valdybos pirmininkas

 (7)
BBC kompanijos valdybos pirmininkas Gavynas Daviesas (Gevinas Deivisas) trečiadienį atsistatydino iš užimamų pareigų po to, kai lordo Briano Huttono (Brajeno Hatono) paskelbtoje ataskaitoje buvo griežtai sukritikuotas transliuotojo reportažas apie vyriausybės ruošimąsi karui Irake, pranešė "BBC News 24".
Ginklų eksperto Davido Kelly (Deivido Kelio) mirties aplinkybių tyrimo ataskaitoje buvo kritikuojamas reportažą paruošęs žurnalistas Andrew Gilliganas (Endrius Giliganas), taip pat nepagailėta pastabų BBC vadovybei ir valdytojų tarybai.

Didžiosios Britanijos ministras pirmininkas T.Blairas pareikalavo, jog BBC paneigtų savo kaltinimus. "Jeigu tai būtų tiesa, tai reikštų, kad aš klaidinau šiuos rūmus",- sakė jis. Šie kaltinimai pasirodė esą "visiškai neteisingi", sakė T.Blairas.

Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC trečiadienį pripažino, kad "kai kurie svarbūs įtarimai" gegužės mėnesį paskelbtame radijo reportaže, tvirtinusiame esą vyriausybė "pagrąžino" žvalgybos duomenis apie Irako ginkluotę, buvo klaidingi, bei dėl to atsiprašė.

"BBC išties pripažįsta, kad kai kurie svarbūs įtarimai, kuriuos gegužės 29 dieną programoje "Today" pateikė Andrew Gilliganas (Endrius Giliganas), buvo klaidingi, ir mes dėl jų atsiprašome", - pareiškė BBC generalinis direktorius Gregas Dyke'as (Gregas Daikas).

BNS
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

Latvijos priežiūros institucijai užkliuvo „Rossija 24“ turinys (16)

Latvijos Nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba nusiuntė Latvijos kabelinės televizijos operatoriams laišką, kuriame perspėja dėl pažeidimų Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuojamame turinyje, pranešė tarybos atstovai.

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.