Vidurio ir Rytų Europos regionui, kuriam priskiriama Lietuva, 2012 m. prognozuojamas 7,9 proc. reklamos rinkos augimas, o 2013 m. jis bus dar spartesnis – 8,8 proc.

„Baltijos šalys regiono kontekste atrodo neblogai“ – pažymi „Aegis Media“ grupės, Lietuvoje valdančios „Carat“ ir „Vizeum CMS“ reklamos planavimo agentūras, žiniasklaidos direktorius Marius Marčenkovas. – „Estijai prognozuojamas 6 proc. augimas šiais ir kitais metais, Latvijai – 6 proc. 2012 m. ir 7 proc. 2013 m. Lietuvoje – augimas mažesnis, bet irgi teigiamas – atitinkamai 3,4 proc. ir 3,7 proc. Palyginimui, kai kuriose Vidurio ir Rytų Europos regiono šalyse reklamos rinkos šiemet trauksis: Čekijoje – - 4 proc., Slovakijoje ir Vengrijoje – po - 3,4 proc., o Rumunijoje – net -22,2 proc. Lenkijos rinka išliks tokia pati kaip ir pernai.“

Lyginant skirtingus žiniasklaidos kanalus, sparčiausias išlaidų reklamai augimas 2012 m. bus internete – 17,9 proc., prognozuoja įmonė. Pagal reklamos rinkos dalį (15,3 proc.) internetas jau šiais metais aplenks antroje vietoje buvusius laikraščius (14,4 proc.), kurių pajamos iš reklamos šiemet mažės -2,8 proc.. Panašios tendencijos išliks ir 2013 m. – internetas augs 16,4 proc., o laikraščiai toliau trauksis -1,7 proc..

Lietuvoje sparčiausias išlaidų reklamai augimas taip pat prognozuojamas internetui. 2012 m. jis sieks 12 proc., 2013 m. – 15 proc.. Kiti kanalai taip pat augs, bet ne taip sparčiai: televizija – 3,8 proc. ir 4,5 proc., žurnalai – 2 proc. ir 1 proc., radijas – po 2 proc., išorinė reklama – po 6 proc., kinas – 8 proc. ir 9 proc.. Laikraščiams šiemet prognozuojamas –1 proc. kritimas, kurį 2013 m. keis 1 proc. augimas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)