Internetu pradedamos transliuoti BTV laidos

Iki šiol vienintelis nacionalinis TV kanalas, kurio laidų nerodė Interneto televizija TV.LT (http://www.tv.lt), buvo Baltijos TV, sakoma pranešime spaudai.
Internetas
Šią savaitę UAB "Tilde informacinės technologijos" ir Baltijos TV pasirašyta sutartis garantuoja, kad nuo šio penktadienio (balandžio 12 d.) Baltijos TV naujienų, V. Matulevičiaus laidos ir "Koridos" gerbėjai šias laidas bet kuriuo paros metu ir nemokamai galės matyti internete.

Interneto televizija TV.LT - vienintelis Interneto projektas Lietuvoje, kurio pagalba galima žiūrėti ne tik politines laidas, bet ir žinomiausias naujienų, humoro, publicistikos, kriminalų laidas ir specialius, vien tik interneto vartotojams sukurtus projektus. TV.LT veikia jau pusantrų metų, bendradarbiauja su visais nacionaliniais televizijos kanalais, nepriklausomais prodiuseriais, kino platinimo kompanijomis.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

Latvijos priežiūros institucijai užkliuvo „Rossija 24“ turinys (12)

Latvijos Nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba nusiuntė Latvijos kabelinės televizijos operatoriams laišką, kuriame perspėja dėl pažeidimų Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuojamame turinyje, pranešė tarybos atstovai.

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.