DELFI TV bus matoma ir „SONY Android TV” televizoriuose

 (16)
DELFI TV pradeda bendradarbiavimą su kompanija „SONY”. Nuo šiol turintys „SONY Android TV” televizorius galės dar patogiau žiūrėti juos dominančias DELFI TV transliacijas.
© DELFI

„DELFI TV integracija į „SONY” televizorius neatsitiktinė. Nuosekliai auginame DELFI TV pasiekiamumą įvairiuose išmaniuose įrenginiuose ir vaizdo platformose. Džiaugiamės, kad žiūrimiausią internetinę TV Lietuvoje DELFI TV dabar matys ir „SONY” televizorių turėtojai. Jiems atsiranda galimybė stebėti visą DELFI TV rodomą vaizdo turinį: tiesiogines krepšinio ir kitų sporto šakų, renginių ir DELFI diskusijų transliacijas, naujienų ir įvykių vaizdo reportažus, temines laidas. Augant DELFI TV žiūrovų skaičiui stengiamės dar daugiau investuoti ir į technologinius sprendimus DELFI TV platformos vystymui, ir į patį vaizdo turinį", - sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Norintiems įsirašyti DELFI TV aplikaciją į „SONY Android TV” televizorių reikia turėti „Google” paskyrą (tinka „Gmail” paskyra), kurią naudoja prisijungdami prie televizoriaus. Pačią aplikaciją galima rasti „Google Play” programėlių parduotuvėje. Visas procesas identiškas kaip žiūrint turinį mobiliajame telefone su „Android” operacine sistema, tik šiuo atveju vartotojo sąsaja yra pritaikyta televizoriui.

Taigi nuo šiol viskas, kuo buvote įpratę naudotis savo išmaniajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje, gali atsidurti dideliame ekrane. „SONY Android TV” televizoriai greičiausiai turėtų būti vadinami pagrindiniais namų pramogų centrais, kadangi užtikrina ne tik aukščiausios kokybės vaizdą žiūrint bet kokį turinį, tačiau dėka „Android TV” operacinės sistemos išplėstinių galimybių galima be jokių papildomų įrenginių žiūrėti filmus, klausytis muzikos ar netgi žaisti žaidimus. DELFI TV aplikacija „SONY Android TV” televizoriuje suteiks galimybę DELFI TV žiūrovų jau pamėgtu turiniu mėgautis patogesnėje aplinkoje ir jį rasti vienoje vietoje”, - sako „Sony” atstovai Baltijos šalims.

DELFI primena, kad nuo liepos pabaigos DELFI TV turinį galima rasti ir namų televizijos ekrane naudojantis „Apple TV” įrenginiu.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms. Tai teminiai portalai ir jų prekių ženklai: Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, Panele.lt. Specializuoti teminiai interneto kanalai ir jų prekių ženklai: M360.lt, Krepšinis.lt, Vyriškai.lt, Daraupats.lt, Letena.lt, 5Braškės.lt, Klubas.lt, Galjuokauji.lt, Būsiumama.lt, 1000receptų. Grupei priklauso ir skelbimų tinklalapiai bei jų prekių ženklai Alio.lt ir Zave.lt. Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.

„The Guardian“ ir „The Observer“ bus leidžiamas mažesnio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nuo 2018 metų pradžios pereis prie mažesnio – „bulvarinio“ ( tabloid/compact) – formato, vykdant jo „trejų metų transformacijos programą“, antradienį pranešė žiniasklaidos įmonė „Guardian Media Group“ (GMG).

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“ masiškai atleidžia darbuotojus (6)

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Time“, „People“, „Life“ ir „Sports Illustrated“, paskelbė apie planuojamus masinius darbuotojų atleidimus, praneša „The Wall Street Journal“.

A. Žakas: kodėl reklama socialiniuose tinkluose nervina? (5)

Kodėl žmonės jungiasi prie socialinių tinklų? Kodėl nėra gerai „daryti feisbuką“? Kodėl Facebook postukų dėliojimas netenka prasmės?