DELFI mobiliuosiuose didina atotrūkį nuo konkurentų

 (29)
Pagrindinis naujienų portalas DELFI gegužę buvo ryškus lyderis pagal skaitomumą visose platformose, ypač padidindamas atotrūkį nuo konkurentų mobiliuosiuose telefonuose.
© DELFI

Tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ duomenimis, portalo DELFI realių vartotojų skaičius mobiliuosiuose telefonuose gegužę buvo 592 tūkstančiai, antroje vietoje liko portalas „15min“ su 527 tūkstančiais skaitytojų, trečioje – „tv3.lt“ su 406 tūkstančiais skaitytojų. Portalą „lrytas.lt“ mobiliuosiuose telefonuose gegužę skaitė 400 tūkstančių, „alfa.lt“ – 222 tūkstančiai, „vz.lt“ – 160 tūkstančių skaitytojų.

Palyginus su balandžio mėnesiu DELFI realių vartotojų skaičius mobiliuosiuose telefonuose išaugo 4,81 proc., tuo tarpu artimiausio konkurento „15min“ nukrito 2,22 proc.

„Džiaugiamės, kad vasarą pasitikome su išaugusiu skaitytojų mobiliuosiuose telefonuose skaičiumi. Tikimės, kad ateinančiais mėnesiais jų sulauksime dar daugiau, nes paruošėme daug naujų intriguojančių naujienų, pavyzdžiui, specialiai Europos futbolo čempionatui skirtą projektą, taip pat visas karščiausias naujienas atspindintį projektą „Mano vasara“. Be to, DELFI žurnalistai jau dirba Lietuvos pajūryje, kad praneštų visas svarbiausias atostogų sezono aktualijas“, – sakė DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

DELFI taip pat išlieka lyderiu pagal realių vartotojų skaičių kompiuteriuose, planšetėse bei vertinant bendrą skaitomumą. Gegužę DELFI visose platformose skaitė daugiau nei 1, 36 milijono, portalą „15min“ – 1,15 milijono, „lrytas.lt“ – 994 tūkstančiai, „tv3.lt“ – 968 tūkstančiai, „alfa.lt“ – 727 tūkstančiai, „vz.lt“ – 725 tūkstančiai realių vartotojų.

Lyginant su balandžio duomenimis DELFI bendras skaitomumas išaugo 1,27 proc, o antro pagal skaitomumą portalo „15min“ nukrito 0,25 proc.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms. Tai teminiai portalai ir jų prekių ženklai: Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, Panele.lt. Specializuoti teminiai interneto kanalai ir jų prekių ženklai: M360.lt, Krepšinis.lt, Vyriškai.lt, Daraupats.lt, Letena.lt, 5Braškės.lt, Klubas.lt, Galjuokauji.lt, Būsiumama.lt, 1000receptų. Grupei priklauso ir skelbimų tinklalapiai bei jų prekių ženklai Alio.lt ir Zave.lt.

Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas.. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.

„The Guardian“ ir „The Observer“ bus leidžiamas mažesnio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nuo 2018 metų pradžios pereis prie mažesnio – „bulvarinio“ ( tabloid/compact) – formato, vykdant jo „trejų metų transformacijos programą“, antradienį pranešė žiniasklaidos įmonė „Guardian Media Group“ (GMG).

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“ masiškai atleidžia darbuotojus (6)

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Time“, „People“, „Life“ ir „Sports Illustrated“, paskelbė apie planuojamus masinius darbuotojų atleidimus, praneša „The Wall Street Journal“.

A. Žakas: kodėl reklama socialiniuose tinkluose nervina? (5)

Kodėl žmonės jungiasi prie socialinių tinklų? Kodėl nėra gerai „daryti feisbuką“? Kodėl Facebook postukų dėliojimas netenka prasmės?