DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba

 (259)
Šiandien didžiausiame Baltijos šalių portale DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba pl.delfi.lt. Jame bus publikuojama informacija Lietuvos lenkams aktualiomis temomis.
DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba
© DELFI

„Tikimės, kad pl.delfi.lt bus naudingas Lietuvos lenkams, o taip pat - pasitarnaus platesnei auditorijai kaip naujienų šaltinis apie tai, kas vyksta Lietuvoje. Neabejojame, kad šis turinys praturtins ir patį DELFI, suteikdamas jam papildomo kokybiško turinio, naujų požiūrių bei autorių“, - teigia Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, DELFI vyr. redaktorė.

Planuojama, kad per mėnesį portalas ilgainiui pritrauks 75 tūkst. unikalių vartotojų.

„Lenkai – didžiausia tautinė mažuma šalyje, turinti savo kultūrą, interesų ir poreikių. Lenkijos verslas aktyviai veikia Lietuvoje, o Lietuvos – Lenkijoje. Esu įsitikinęs, kad pl.delfi.lt galės pasiūlyti abiem pusėms patrauklias erdves savo prekių ir paslaugų reklamai“, - sako Aleksandras Česnavičius, DELFI direktorius.

DELFI naujienų portalo komanda jau yra sukaupusi patirties, rengiant ir valdant didelius turinio projektus. Jau kelis metus veikiantis naujienų portalas rusų kalba (ru.delfi.lt) šiandien gali pasidžiaugti 430 tūkst. unikalių vartotojų per mėnesį, apie 130 publikacijų per dieną ir daugybe partnerysčių su įvairia žiniasklaida rusų kalba.

pl.delfi.lt skaitytojas taip pat galės susipažinti su politikos, verslo, kultūros naujienomis bei perskaityti aktualiausius komentarus. pl.delfi.lt bus publikuojami ne tik lietuviškų DELFI tekstų vertimai, bet ir originalūs straipsniai, taip pat ieškosime bendradarbiavimo formų su kokybiška Lenkijos žiniasklaida“, - sako pl.delfi.lt redaktorius Antoni Radczenko.

„Ekspress Group“ yra žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse ir Ukrainoje. Bendrovei taip pat priklauso moderni spaustuvė bei spaudos platinimo įmonė Estijoje.

Didžiausios „Ekspress Group“ valdomos įmonės: DELFI grupė (valdanti naujienų portalus Baltijos šalyse ir Ukrainoje lietuvių, latvių, estų ir rusų kalbomis), UAB „Ekspress Leidyba“ (Lietuvoje leidžianti žurnalus „Panelė“, „Moteris“, „Cosmopolitan“, „Tavo Vaikas“, „Mano namai“, „Naminukas“, „Justė“, „Luka“ ir „Penki“), AS „Eesti Ajalehed“, „Eesti Päevalehe“ AS, AS „SL Õhtuleht“, AS „Ajakirjade Kirjastus“, AS „Printall“ ir AS „Express Post“.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Vyriausybė nutraukė leidyklos „Valstybės žinios“ veiklą (4)

Vyriausybė nusprendė nutraukti Seimo leidyklos „Valstybės žinios“ veiklą. Tam ministrų kabinetas pritarė trečiadienį.

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja perrinkta L. Jablonskienė (4)

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja dar vienai trejų metų kadencijai perrinkta dailėtyrininkė, Nacionalinės dailės galerijos vadovė Lolita Jablonskienė. Jos kandidatūrą balsavimui pateikė LRT tarybos pirmininkas Žygintas Pečiulis. L. Jablonskienę į LRT tarybą delegavo Prezidentė.

Metai su garsiausiais apžvalgininkais Lietuvoje (212)

Andrius Tapinas. Andrius Užkalnis. Rimvydas Valatka. Šių apžvalgininkų pristatyti nereikia. Jie – labai skirtingi, bet juos visus vienija tai, kad jie visada rašo drąsiai, savitai, o jų tekstai patys tampa įvykiais, apie kuriuos kalbame. Dar vienas juos siekiantis bruožas – jau metus jų tekstus skaitote DELFI. Ir kuo toliau, tuo įdomiau.

„NTV Mir Lithuania" – tik už papildomą mokestį (105)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK), nusprendusi, kad televizijos transliuotojo „Baltic Media Alliance Ltd.“ programos „NTV Mir Lithuania“ 2016 m. balandžio 15 d. transliuotoje laidoje „Ypatingas įvykis. Tyrimas“ teiginiais buvo kurstoma tautinė neapykanta, įpareigojo Lietuvos Respublikos teritorijoje veiklą vykdančius retransliuotojus, taip pat kitus asmenis, teikiančius televizijos programų platinimo internete paslaugas ir platinančius televizijos programą „NTV Mir Lithuania“, 12 mėnesių nuo šio sprendimo įsigaliojimo dienos platinti ją tik už papildomą mokestį platinamuose televizijos programų paketuose.

Rusijos žiniasklaidos grupę paliko trys redaktoriai, domėjęsi V. Putino šeimos verslo reikalais (37)

Trys iškilūs redaktoriai, dirbę Rusijos žiniasklaidos grupėje, kuri yra paskelbusi straipsnių apie prezidento Vladimiro Putino šeimos verslo reikalus, penktadienį paliko savo postus. Tai dar vienas skaudus smūgis į sunkią padėtį patekusiai šalies žiniasklaidai.