DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba

 (259)
DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba
© DELFI

Šiandien didžiausiame Baltijos šalių portale DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba pl.delfi.lt. Jame bus publikuojama informacija Lietuvos lenkams aktualiomis temomis.

„Tikimės, kad pl.delfi.lt bus naudingas Lietuvos lenkams, o taip pat - pasitarnaus platesnei auditorijai kaip naujienų šaltinis apie tai, kas vyksta Lietuvoje. Neabejojame, kad šis turinys praturtins ir patį DELFI, suteikdamas jam papildomo kokybiško turinio, naujų požiūrių bei autorių“, - teigia Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, DELFI vyr. redaktorė.

Planuojama, kad per mėnesį portalas ilgainiui pritrauks 75 tūkst. unikalių vartotojų.

„Lenkai – didžiausia tautinė mažuma šalyje, turinti savo kultūrą, interesų ir poreikių. Lenkijos verslas aktyviai veikia Lietuvoje, o Lietuvos – Lenkijoje. Esu įsitikinęs, kad pl.delfi.lt galės pasiūlyti abiem pusėms patrauklias erdves savo prekių ir paslaugų reklamai“, - sako Aleksandras Česnavičius, DELFI direktorius.

DELFI naujienų portalo komanda jau yra sukaupusi patirties, rengiant ir valdant didelius turinio projektus. Jau kelis metus veikiantis naujienų portalas rusų kalba (ru.delfi.lt) šiandien gali pasidžiaugti 430 tūkst. unikalių vartotojų per mėnesį, apie 130 publikacijų per dieną ir daugybe partnerysčių su įvairia žiniasklaida rusų kalba.

pl.delfi.lt skaitytojas taip pat galės susipažinti su politikos, verslo, kultūros naujienomis bei perskaityti aktualiausius komentarus. pl.delfi.lt bus publikuojami ne tik lietuviškų DELFI tekstų vertimai, bet ir originalūs straipsniai, taip pat ieškosime bendradarbiavimo formų su kokybiška Lenkijos žiniasklaida“, - sako pl.delfi.lt redaktorius Antoni Radczenko.

„Ekspress Group“ yra žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse ir Ukrainoje. Bendrovei taip pat priklauso moderni spaustuvė bei spaudos platinimo įmonė Estijoje.

Didžiausios „Ekspress Group“ valdomos įmonės: DELFI grupė (valdanti naujienų portalus Baltijos šalyse ir Ukrainoje lietuvių, latvių, estų ir rusų kalbomis), UAB „Ekspress Leidyba“ (Lietuvoje leidžianti žurnalus „Panelė“, „Moteris“, „Cosmopolitan“, „Tavo Vaikas“, „Mano namai“, „Naminukas“, „Justė“, „Luka“ ir „Penki“), AS „Eesti Ajalehed“, „Eesti Päevalehe“ AS, AS „SL Õhtuleht“, AS „Ajakirjade Kirjastus“, AS „Printall“ ir AS „Express Post“.

www.DELFI.lt
 
259
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

Užsipuolė radijo stotį „Echo Moskvy“ (30)

2014 spalio mėn. 31 d. 21:15
Žiniasklaidos priežiūros įstaiga „Roskomnadzor“ Rusijoje perspėjo vieną savo kritiniais reportažais apie prezidento Vladimiro Putino vyriausybę pagarsėjusią radijo stotį dėl pokalbių laidos apie konfliktą Ukrainoje, pranešama šio radijo tinklalapyje penktadienį.

Prancūzų satyriniam žurnalui atsirūgo juodaodės ministrės palyginimas su beždžione (12)

2014 spalio mėn. 30 d. 20:25
Prancūzijos ultradešiniųjų pažiūrų satyrinis žurnalas „Minute“ ketvirtadienį buvo nubaustas 10 tūkst. eurų bauda dėl juodaodės ministrės Christiane Taubira palyginimo su beždžione.

Reklamos apimtys augo 4,5 proc. (1)

2014 spalio mėn. 29 d. 10:12
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,5 proc., lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu.

Populiariausios Lietuvos Y kartos medijos – TV ir internetas (4)

2014 spalio mėn. 28 d. 10:54
Vadinamoji Millenium arba Y karta (18-34 m.) Lietuvoje, kuriai bene daugiausiai dėmesio skiria tiek gamintojai, tiek reklamdaviai, su medija kanalais praleidžia daugiau laiko nei vidutinis gyventojas – 7 val. 50 min. Iš beveik 8 valandų, praleistų su įvairiais medija kanalais, 3 val. 41 min. Y karta skiria televizijai ir 3 val. 14 min. internetui.

V. Žukienė. Jeigu turi šautuvą, juo reikia šaudyti (10)

2014 spalio mėn. 28 d. 08:10
Tam, ką šiandien įvardijame propagandiniu karu, Rusija ruošėsi iš anksto. Dar 1989 m. priimta „Europos konvencija dėl Televizijos be sienų“ retransliavimo srityje siekė užtikrinti, kad ES valstybių narių televizija turėtų kuo didesnę auditoriją, todėl dokumente skatinama teisės aktus sutvarkyti taip, kad visų ES valstybių TV programos be kliūčių būtų platinamos visoje ES teritorijoje.