„Atrodo, jau yra pasiektas susitarimas tarp Klaipėdos uosto ir „Klaipėdos naftos“, - naujausiomis žiniomis ketvirtadienio ryte pasidalino A. Sekmokas.

Skelbta, kad Vyriausybė tarėsi dėl Klaipėdos uosto iškeltos investicijų į krantines atsiperkamumo problemos – esą, įstatymai numato investicijų į krantines atsiperkamumą tik vienai bendrovei - „Klaipėdos naftai“, o tai prieštarauja kitiems teisės aktams ir kelia grėsmę valstybės įmonės – Klaipėdos uosto - tęstinumui.

Lietuva iki 2014 metų pabaigos Klaipėdoje ketina įrengti dujų terminalą, kuris sukurs alternatyvą Rusijos dujų monopolisto "Gazprom" tiekiamoms dujoms. Preliminari terminalo kaina – 700 mln. litų, numatoma, kad pirmuosius 10 metų didžiąja dalimi valstybės valdoma "Klaipėdos nafta" terminalą-laivą nuomosis, o vėliau, įgijusi patirties, galės išsipirkti, tačiau už kokią kainą – neskelbiama. „Klaipėdos nafta“ terminalą-laivą įsigis iš norvegų kompanijos „Höegh LNG“.

Šiuo metu Energetikos ministerija turi 70,63 proc. proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų, koncernas "Achemos grupė" – 10 proc., likusiomis akcijomis prekiaujama „NASDAQ OMX Vilnius“ vertybinių popierių biržoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)