„Atrodo, jau yra pasiektas susitarimas tarp Klaipėdos uosto ir „Klaipėdos naftos“, - naujausiomis žiniomis ketvirtadienio ryte pasidalino A. Sekmokas.
Skelbta, kad Vyriausybė tarėsi dėl Klaipėdos uosto iškeltos investicijų į krantines atsiperkamumo problemos – esą, įstatymai numato investicijų į krantines atsiperkamumą tik vienai bendrovei - „Klaipėdos naftai“, o tai prieštarauja kitiems teisės aktams ir kelia grėsmę valstybės įmonės – Klaipėdos uosto - tęstinumui.
Lietuva iki 2014 metų pabaigos Klaipėdoje ketina įrengti dujų terminalą, kuris sukurs alternatyvą Rusijos dujų monopolisto "Gazprom" tiekiamoms dujoms. Preliminari terminalo kaina – 700 mln. litų, numatoma, kad pirmuosius 10 metų didžiąja dalimi valstybės valdoma "Klaipėdos nafta" terminalą-laivą nuomosis, o vėliau, įgijusi patirties, galės išsipirkti, tačiau už kokią kainą – neskelbiama. „Klaipėdos nafta“ terminalą-laivą įsigis iš norvegų kompanijos „Höegh LNG“.
Šiuo metu Energetikos ministerija turi 70,63 proc. proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų, koncernas "Achemos grupė" – 10 proc., likusiomis akcijomis prekiaujama „NASDAQ OMX Vilnius“ vertybinių popierių biržoje.