Specialistų teigimu, dyzelino paklausa Jungtinėje Karalystėje gerokai auga jau kelis dešimtmečius, tačiau šalyje veikiančios naftos perdirbimo gamyklos sunkiai pajėgia susidoroti su tokiu augančiu poreikiu.

1994 metais Didžiosios Britanijos keliais riedėjo tik 1,6 mln. dyzelinių automobilių, o praėjusių metų duomenimis, tokių automobilių skaičius siekė 11 mln. „RAC Foundation“ prognozuoja, kad jeigu tokia tendencija išsilaikys, dyzelinas 2030 metais bus keturis kartus populiaresnis už benziną.

Tačiau Didžiojoje Britanijoje sunaudojama dvigubai daugiau dyzelino nei pagaminama, ir šalies auganti priklausomybė nuo dyzelino importo iš užsienio šalių, ypač Rusijos ir Indijos, gali privesti prie to, kad JK vairuotojai ateityje atsidurs „pasaulinės rinkos malonėje“.

„Net jeigu nekonfliktuosime su šalimis, kurios kontroliuos degalų kranelį, jos gali paprasčiausiai nuspręsti, kad joms pačioms reikia daugiau degalų, todėl jos mažiau eksportuos, – sakė „RAC Foundation“. – Jeigu degalų tiekimas strigs, geriausiu atveju degalinėse smarkiai išaugs kainos, o blogiausiu atveju – dyzelino visai nebebus.“