„Džiaugiuosi prisijungdama prie #yeschallenge – makiažas gali būti ir maskavimo priemonė, tai gali būti ir pritapimo prie kitų priemonė, bet aš jums siūlau makiažą kaip saviraiškos, originalumo, manifesto priemonę“, – feisbuke, pasidalydama įvaizdine kampanijos nuotrauka rašė Beata.

Netrukus jos gerbėjos ėmė lieti pastabas dėl žiaurios šios kompanijos politikos gyvūnų atžvilgiu. „Dėl veganizmo – daug kartų sakiau, kad taip, tai mano mityba, tai mano pasirinkimas, kaip ir mano pasirinkimas tapti šios reklamos veidu. Taip pat ir pati nesu veganė visose gyvenimo srityse – veganizmas kol kas liečia tik mitybą, – feisbuke ją kritikavusiai merginai rašė Beata. – Ir tai labiau yra mano prioritetinis pasirinkimas, nes tam tikrose situacijose darau išimčių.“

Beata Tiškevič
Šios akcijos ambasadore tapau ne dėl veganizmo, o dėl to, kad skatinčiau jaunas merginas būti drąsesnėmis ir imtis iššūkių.

DELFI susisiekus su pačia Beata, ši pakartojo feisbuke išsakytą nuomonę, kad veganizmas yra jos mitybos principas. „Šios akcijos ambasadore tapau ne dėl veganizmo, o dėl to, kad skatinčiau jaunas merginas būti drąsesnėmis ir imtis iššūkių, – DELFI kalbėjo Beata. – Ne visur įmanoma sudėti visas vertybes. Šiuo atveju man buvo svarbu, kad su šiuo ženklu galėjau iškelti tas vertybes, kurios man taip pat yra labai svarbios.“

B. Tiškevič teigimu, ji domėjosi, ar kosmetikos bandymuose naudojami gyvūnai.: „Tai buvo pats pirmasis klausimas ir jų teigimu, Europos Sąjungoje jie parduoda kosmetiką, kuri nebandoma su gyvūnais. Su Kinijos rinka yra kitaip“.

Kritikams dėl esą šių vertybių supriešinimo B. Tiškevič turi konkretų paaiškinimą: „Veganizmas dar ne visas mano gyvenimo sferas yra pasiekęs, man pačiai dar trūksta kažkokio sąmoningumo, bet dėl šio ženklo ir šios akcijos – džiaugiausi galėdama tai daryti. Tai apima dar vieną labai svarbią mano gyvenimo sritį – feminizmą ir visas tas vertybes. Man labai svarbu jaunos merginos, noriu, kad jos būtų drąsesnės, laisvesnės, mažiau kompleksuotų. Šiuo atveju tai taip pat svarbu, kaip ir draugiška aplinka gamtai ir gyvūnams“.

Papildyta 14:55 val.

Poziciją dėl kosmetikos testavimo su gyvūnais išdėstė ir B. Tiškevič atstovaujamos kosmetikos kompanijos AVON viešųjų ryšių specialistė Natalija Chrustaliova: „Kova už testavimą su gyvūnais prasideda ne ignoruojant ir atsitraukiant, griaunant sistemą iš vidaus.

AVON buvo viena pirmųjų kosmetikos kompanijų, nustojusių testuoti kosmetikos gaminius su gyvūnais jau prieš 25 metus. Bandymai nevykdomi ir šiandien.

Organizacijos, vykdančios veiklą Kinijoje, privalo šiai valstybei teikti gaminius, kad ji pati atliktų testus su gyvūnais. Siekdama pakeisti tokį Kinijos valstybinį reguliavimą, AVON, kaip viena didžiausių kosmetikos gamintojų pasaulyje, naudoja savo įtaką pozityviems pokyčiams.

Prieš teikdama į rinką kiekvieną gaminį, AVON iš anksto susiekia su vyriausybe ir siekia ieškoti alternatyvių priemonių testavimui. Tokiu būdu sistema ir reikalavimai, taikomi visoms Kinijoje veikiančioms kompanijoms, ima švelnėti.

Šis darbas davė rezultatų – praėjusiais metais Kinija sumažino reikalavimus bandymams su gyvūnais dešimtims grožio gaminių kategorijų. Vis dėlto, Kinija vis dar reikalauja bandymų specialiems gaminiams: apsaugos nuo saulės ir lieknėjimo priemonėms, balinimo produktams, dezodorantams, depiliaciniams kremams ir plaukų dažams. Susivienijusi grožio industrija siekia tolimesnių pokyčių.

Atsakydami į klausimą, kodėl mes vis dar veikiame šioje valstybėje, teigiame, kad problemos ignoravimas neatneša sprendimų, būdami šioje rinkoje, mes galime pasiekti rezultatų.

Kaip AVON atstovė galiu patikinti, kad, pasiūlius bendradarbiavimą Beatai, jos pirmasis klausimas buvo apie gyvūnų testavimą. Paaiškinus situaciją su Kinija, Beatą tenkino atsakymas. Beatą mes pasirinkome šiai kampanijai, kadangi manome, kad ji yra viena iš Lietuvos moterų, kuri neša pozityvią žinutę jaunoms merginoms ir kalba temomis, kurių dažnai vengiama, atvirai ir ieškodama sprendimų“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (94)