Ledus įsigijęs vyras pasakojo, kad karštą vasaros dieną nusprendė atsigaivinti ir nusipirkti ledų spaudos kioske. Vis dėlto, atidarius ledų pakuotę, jis labai nustebo – šokoladu aplietas plombyras buvo perpus mažesnis, nei jis tikėjosi.
DELFI kreipėsi į skaitytojo įsigytus ledus gaminančią bendrovę „Unilever Lietuva distribucija“, kurios Naujų produktų vystymo grupės vadovė Vida Šukiene paaiškino, kad pirkėjui atitekusi nedidelė porcija neturėjo patekti į rinką.
„Vasaros sezono metu ledų gamybos linijos dirbą 3 pamainomis, per dieną pagaminama daugiau kaip 120 tūkst. porcijų „Eskimo“ ledų. Neatitinkanti standartų ledų porcija turėjo būti pašalinta, kad nepatektų į rinką. Duotu atveju tenka pripažinti gamintojo klaidą ir padėkoti pirkėjui bei Jūsų portalui, nes žinodami problemą, galime priimti priemones kokybės gerinimui, o tai yra vienas iš įmonės prioritetų. Turėdami vartotojų atsiliepimų registrą galime teigti, kad tai labai reti atvejai“, – nurodė V. Šukienė.
Pasak jos, ant kiekvienos pakuotes yra nurodytas infolinijos numeris 8 80070070, kur paskambinus, skambučiai yra registruojami, suteikiamas atsakymas į iškilusius klausimus. Jei pirkėjas kreipiasi, gamintojas susisiekia su skambinusiu klientu ir pateikia profesionalų paaiškinimą bei sprendimo būdą konkrečiam atvejui.
„Brangindami įmonės vardą ir savo pirkėjus, visada randame pasiūlymą, kaip kompensuoti padarytą žalą“, – nurodė V. Šukienė, patikinusi, kad DELFI skaitytojas gali kreiptis į įmonę, gauti naują ledų porciją.